حضور بیش از ۵۸ گشت‌ راهداری برای تسهیل تردد زوار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اکیپ گشت‌های ثابت و سیار راهداری از ابتدای آغاز طرح اربعین حسینی(ع) در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال خدمت رسانی هستند.

حضور بیش از 58 گشت‌ راهداری برای تسهیل تردد زوار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

فرهاد شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای تردد زوار اربعین حسینی(ع) در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اکیپ گشت‌های ثابت و سیار راهداری به صورت شبانه روزی خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) را انجام داده‌اند.

وی افزود: بیش از 58 گشت راهداری در همه محورهای مواصلاتی برای تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای مشغول به فعالیت هستند و تا پایان پیک تردد زوار اربعین حسینی(ع) خدمات رسانی را انجام خواهند داد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص خدمات رسانی به زوار تصریح کرد: در بازده زمانی تردد زوار عتبات عالیات بیش از سه هزار و 142 نفر زائر در راهدارخانه‌ها اسکان داده شده‌اند.

شهبازی  از امدادرسانی 429 خودرو زوار کربلای معلی خبر داد و گفت: نیروهای راهداری برای پیشگیری از خسارات احتمالی درمحورهای استان بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: زوار عتبات عالیات قبل از حرکت حتما با شماره 141 مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل که به‌ صورت‌ 24 ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی‌ها است تماس گرفته تا از وضعیت محورها اطلاع حاصل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان