کمپ ماده ۱۶ در کهنوج راه اندازی خواهد شد

دادستان کهنوج  راه اندازی  کمپ ماده ۱۶ را از ضروریات ومطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری ها واقداماتی که انجام شده است ساختمانی دولتی  جهت استفاده کمپ ماده ۱۶ درنظر گرفته شده است

کمپ ماده 16 در کهنوج راه اندازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشاورزان وگلخانه داران درصورت استفاده ازاتباع بیگانه غیر مجاز، سهمیه سوخت گلخانه وادوات کشاورزی آنها قطع خواهدشد.

وی هشدار داد: با همکاری مراجع قضایی، نظامی وهمه دستگاه‌های مسئول، پلمپ مغازه ها، منازل وشناسایی اتباع غیرمجاز دردستور کار این دادستانی قرار دارد و دراین راستا با جدیت اقدام خواهیم کرد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج بر  جمع آوری کارگاه‌های ضایعاتی غیر مجاز و ساماندهی کارگاه‌های دارای مجوز تاکید کرد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده وپیگیری های مستمر تعداد کارگاه های ضایعاتی از 78 کارگاه به حدود 20 کارگاه ضایعاتی کاهش پیدا کرده اند.

وی راه اندازی  کمپ ماده 16 را از ضروریات ومطالبات مردم برشمرد و گفت: با پیگیری ها واقداماتی که انجام شده است ساختمانی دولتی  جهت استفاده کمپ ماده 16 درنظر گرفته شده است که تجهیز، تعمیر و بهسازی آن  با همکاری یکی ازمعادن فعال در شهرستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در دست اقدام است و مناسب سازی ساختمان درحال انجام و پیگیری است که امیدواریم هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

او پیرامون مسیر جاده زندان کهنوج نیز گفت: چندین جلسه دراین راستا با دستگاهای متولی گرفته شده است که باپیگیری های انجام شده امیدواریم هر چه سریعتر این مسیر بهسازی و آسفالت شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان