نقش اثرگذار نسل جدید در تحقق اهداف کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: توجه به اینکه نسل جدید، نسلی متفاوت از گذشته است و نوع نگاه، نیازها، علایق و سلیقه‌ها و سبک زندگی آنها تفاوت دارد نوجوانان می‌توانند اتفاقات مهمی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم بزنند.

نقش اثرگذار نسل جدید در تحقق اهداف کانون پرورش فکری

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در کارگروه مشورتی مرکز گیلانغرب که با حضور مدیرکل و مسئولان کانون استان برگزار شد، اظهار کرد: نوجوانان می‌توانند اتفاقات مهمی را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم بزنند، با توجه به اینکه نسل جدید، نسلی متفاوت از گذشته است و نوع نگاه، نیازها، علایق و سلیقه‌ها و سبک زندگی آنها تفاوت دارد؛ برای اینکه بتوانیم ارتباط بیشتری با نوجوانان و کودکان این نسل بگیریم لازم است که از ظرفیت‌های خود نوجوان‌ها استفاده کنیم. 

وی افزود: در تشکیل کارگروه‌ها در مراکز مختلف به دنبال این هستیم از ظرفیت کامل نوجوان‌ها، چه در حوزه نظر و چه در حوزه فعالیت‌ها استفاده و بدین طریق کمبود نیرو و فاصله نگاهی بین مربی و عضو را اصلاح کنیم. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: مرکز گیلانغرب یکی از ظرفیت‌ها است و نوجوانان و مخاطبان بسیار خوبی دارد و به یاری خداوند با تشکیل این کارگروه مشورتی و نقش‌آفرینی نوجوان‌ها ما شاهد تحول روز افزون و پر شورتر شدن حضور نوجوانان در این مرکز باشیم. 

در ادامه مدیرکل کانون کرمانشاه توضیحات کاملی از نحوه عملکرد کارگروه مشورتی و تجارب پیشین کانون استان در این زمینه عنوان کرد و با توجه به مباحث طرح شده، اعضای نوجوان نیز به ارائه مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان