ارتش یک بیانیه جدید صادر کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کرده است.

ارتش یک بیانیه جدید صادر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت هفته دولت بیانیه‌ای صادر و در آن هفته دولت را یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی دانست که الگوی خدمتگزاری صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

متن بیانیه، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی است که الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند. شهیدان رجایی و باهنر با تأسی از مولی الموحدین امام علی (ع)، مردم داری و خدمت را شیوه حکمرانی خود قرار داده و با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر، تصویری از مدیران تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاردند.

جمهوری اسلامی ایران در پرتو خدمات صادقانه دولتمردان خدوم و شریف، با وجود توطئه‌ها، فتنه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، مسیر رشد و بالندگی را روز به روز با شتاب طی نموده و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، امروز در گام دوم انقلاب از جایگاه و منزلت منطقه‌ای و بین‌المللی شایسته برخوردار است.

بی‌تردید موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و مدیریت جهادی مردان غیور و زنان مجاهدی است که مخلصانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده‌اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ ننموده‌اند و هفته دولت فرصتی برای بازخوانی تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و تبریک به رئیس جمهور محترم و هیئت دولت خدمتگزار، آمادگی خود را در همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم شریف و سربلند ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان