عکس ؛ کنایه مدیر پرسپولیسی به مدعیان لیگ برتری

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفـحه شخصی خود، به سه باشـگاه استقلال، سپاهان و تراکتور کنایه زد.

عکس ؛ کنایه مدیر پرسپولیسی به مدعیان لیگ برتری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری به اتفاقات رخ داده در استقلال و دو باشگاه دیگر واکنش نشان داد و به آنها اعتراض کرد.

علیرضا اشرف در این استوری نوشت: «اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاده و سوالاتی پیش اومده که امیدواریم پاسخ های قانع کننده ای بشنویم. اینکه چرا یه سرمربی دو هفته بدون مجوز و ثبت قرارداد روی نیمکت نشسته و تازه دیروز برای تستهای پزشکی رفته ایفمارک؟ این باشگاه چه فرقی با بقیه داره وقتی اعضای همه تیم ها امسال با سخت ترین مسیر برای گرفتن مجوز پزشکی مواجه بودن؟! اسم این کار به غیر از تبعیض چی میتونه باشه؟ سه باشگاهی که سقف بودجه شون پر بوده و به همین خاطر نتونستن کارت بازی یکی دو بازیکنشون رو بگیرن با چه منطقی بازیکن خارجی جدید میگیرن؟ کسی بهشون وعده ای داده؟ یادمون نرفته که قبل از شروع لیگ از یه تیم خاص عذرخواهی کردن، حالا که همه کارشناسان تایید کردن هر دو پنالتی همون تیم با وجود VAR اشتباه بوده آیا کسی هست از سایر تیم ها شهامت عذرخواهی داشته باشه؟»

عکس ؛ کنایه مدیر پرسپولیسی به مدعیان لیگ برتری

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان