۱۵ درصد تماس اصفهانی‌ها ۱۱۰ مربوط به نزاع و درگیری بوده است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به ثبت یک میلیون و ۸۷۷ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ استان گفت: ۱۵ درصد از تماس های ورودی به سامانه ۱۱۰ پلیس استان اصفهان مربوط به نزاع و درگیری بوده است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی اظهار کرد: در 5 ماهه ابتدایی سال جاری یک میلیون و 877 هزار تماس با سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.7 درصد افزایش داشته که نشان دهنده اعتماد مردم به خدمتگذاران خود در مجموعه انتظامی و ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به شهروندان است.

وی افزود: از مجموع تماس های ورودی به مرکز 110، بیش از یک میلیون و 14 هزار مورد نیاز به راهنمایی و ارشاد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6/4 درصد افزایش داشته است و همچنین بیش از 807 هزار و 485 مورد تماس عملیاتی بوده که کارکنان برای بررسی به محل های اعلامی اعزام شدند و بیش از 46 هزار مراجعه حضوری نیز به یگان های انتظامی صورت گرفته است که همه این ها حاکی از حجم بالای ماموریت های پلیسی است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد:  15 درصد از تماس های ورودی به سامانه 110 پلیس استان مربوط به نزاع و درگیری، 16 درصد مربوط به تصادفات، هفت درصد مربوط به سرقت، 9 درصد مربوط به مزاحمت، دو درصد مربوط به خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری، یک درصد مربوط به جرایم اقتصادی و 49 درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلفن مرکز فوریت های پلیس 110 پل ارتباطی شهروندان با مجموعه انتظامی است، از شهروندان خواست که هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان