ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا افتتاح شد

با حضور استاندار لرستان و در ششمین روز از هفته دولت، ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،به حضور دکتر شفقت استاندار لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا، فاتحی فرماندار ازنا، دکتر اسدبیگی مدیرکل و دیگر مسئولان استانی،ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا به بهره برداری رسید.

مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان در این مراسم ،گفت: ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا در مساحتی به متراژ 854 متر مربع با زیر بنای ساختمان در دو طبقه به متراژ 430 متر مربع ، سطح اشغال در هر طبقه 200 متر مربع و با اعتباری با بالغ بر 64 میلیارد ریال، افتتاح شد.

وی ادامه داد: با حمایت دکتر ناصحی تمام اعتبار خرید و ساخت زمین از سازمان بیمه سلامت کشور تامین شده و بودجه آن استانی نیست و از طریق بودجه دولتی دریافت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به اینکه بیش از 92 درصد جمعیت شهرستان ازنا تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند، بیان کرد: از جمعیت 47 هزار و 500 نفری شهرستان ازنا نزدیک به 43 هزار و 600 نفر آن تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیش از 36 هزار نفر به صورت رایگان خدمات دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه 36 مرکز طرف قرارداد در شهرستان ازنا وجود دارد،خاطر نشان کرد:  بیمارستان،فیزیوتراپی،درمانگاه،مامایی،گفتار درمانی، 8 داروخانه، 2 آزمایشگاه، 3 پزشک متخصص، 9 پزشک عمومی و دو دفاتر پیش خوان طرف قرارداد در شهرستان ازنا به بیمه شدگان خدمات ارائه می کنند.

 مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به خدمات در حوزه روستایی یادآور شد: در حوزه روستایی تعداد 7 کانکس دارویی، 7 پزشک ، 8 ماما و 2 دندانپزشک به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌کنند.

اسدبیگی اظهار کرد:از جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری استان بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر آن تحت پوشش بیمه سلامت است که از جمعیت تحت پوشش هم بیش از 80 درصد آن یعنی 990 هزار نفر به صورت رایگان تحت پوشش قرار دارند.

وی گفت:حضور اداره بیمه سلامت در شهرستان ها یکی از سیاست‌های کلان سلامت در راستای ایجاد عدالت در سلامت و توسعه خدمات بیمه‌ای در این زمینه می باشد.

 وی ادامه داد: ساختمان استیجاری علاوه بر استهلاک تجهیزات، زیرساخت های نرم افزار هم با مشکل مواجه خواهند شد ولی وقتی ساختمان به صورت ملکی باشد دیگر این مشکلات وجود ندارد و در بحث خدمات رسانی خصوصا تایید خدمات دارو و سایر خدمات تشخیصی درمانی و بدون مشکل می توانیم به بیمه‌شدگان ارائه خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه همیشه سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر کسی در خانواده‌ای بیماری داشت جز رنج بیماری رنگ دیگری نداشته باشد» سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و در مورد هدف ماست و رایگان شدن بیمه درمانی افراد بی بضاعت و فاقد تمکن مالی هم در راستای سخنان مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی یادآور شد: تاکنون بیش از 27 هزار بیمار صعب العلاج در این استان نشان دار شده اند که مبلغ 430 میلیارد ریال بابت هزینه خدمات سرپایی و بستری هزینه شده و از این میزان نیز بیش از 140 میلیارد ریال به موسسات و مبلغ 140 میلیارد ریال نیز به بیماران واگذار شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان افزود: همچنین تعداد یک هزار و 440 زوج نابارور در سطح استان نشان دار و از خدمات بیمه سلامت بهره مند می شوند و تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال هزینه بابت خدمات سرپایی، دارو، آزمایش و تصویر برداری پرداخت شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان