دستگیری عاملین نزاع در شهرستان فارسان

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان گفت :با دخالت مامورین درگیری دربیمارستان سید الشهدای(ع) فارسان خاتمه و تعداد ۹نفر از آنها دستگیر وبه مقر انتظامی دلالت و دستگیری سایر منازعین در دستور کار مأمورین این فرماندهی قرار گرفت.

دستگیری عاملین نزاع در شهرستان  فارسان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی  انتظامی استان، سرهنگ " غضنفرمحمدحسینی" ظهار کرد: در پی اعلام درگیری در شهر جونقان به مرکز 110 این شهرستان، بلافاصله مامورین گشت فا بخش جونقان به محل اعزام شدند.

 به گفته وی : در محل  مشاهده‌ گردید تعدادی از اهالی شهر جونقان درحال نزاع وتعدادی نیز با ضربات قمه وچاقو مصدوم که  مصدومین به بیمارستان سیدالشهدا(ع) فارسان منتقل گردیدند.

وی ادامه داد :دو طرفین نزاع نیز به بیمارستان مراجعه‌ و مجددا با هم درگیر وباعث برهم زدن نظم عمومی بیمارستان شدند که با دخالت مامورین درگیری خاتمه، منازعین شناسایی و تعداد 9نفر از آنها دستگیر وبه مقر انتظامی دلالت و دستگیری سایر منازعین در دستور کار مأمورین این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان افزود: در این رابطه پرونده تشکیل وبه همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل که با قرار متناسب روانه زندان شدند.

وی در پایان بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز این فرماندهی بوده و با برهم زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد. وبه شهروندان توصیه در صورت مشاهده هر گونه موارد امنیتی و...موضوع را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان