گوشی ۱۷۰ میلیون تومانی هواوی با لولای فضایی

گوشی تاشوی جدید هواوی با نام Huawei's Mate XT Ultimate با هر آنچه تا کنون از گوشی‌های تاشو در برندهای گوناگون دیده‌اید فرق دارد.

گوشی 170 میلیون تومانی هواوی با لولای فضایی

به گزارش خبرآنلاین، «ابزاری که همه در فکر داشتند اما هیچکس نتوانست از عهده ساختش برآید.» توصیفی که ریچارد یو رییس گروه مشتریان هواوی از گوشی تاشوی جدید هواوی کرده است.

این گوشی مانند دیگر گوشی‌های تاشو یک تا نمی‌خورد بلکه با دو لولای خاص از یک گوشی معمولی 6.4 اینچی تبدیل به یک تبلت بزرگ 10.2 اینچی می‌شود. البته می‌توان با یک‌بار تا کردن به پیکربندی 7.9 اینچی هم دست یافت و به عبارتی با یک تیر سه نشان زد.

هواوی محصول خود را «trifold» نامیده است و قیمت 2 هزار و 800 دلار (حدود 170 میلیون تومان) را برای آن در نظر گرفته است.

گوشی 170 میلیون تومانی هواوی با لولای فضایی

زمانبندی رونمایی از این محصول خاص هواوی قابل تامل بود. غول چینی درست چند ساعت پس از معرفی آیفون 16 از این گوشی خاص رونمایی کرد. این رونمایی می‌تواند پیامی به آمریکا باشد که تحریم‌های سنگینی علیه این کمپانی بزرگ چینی اعمال کرده است.

یک پرچمدار گرانقیمت

تریفولد هواوی با قیمت 2 هزار و 800 دلاری 16 گیگابایت رم، یک باتری 5600 میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و پریسکوپی دارد.

صفحه نمایش این گوشی بسیار نازک که در حالت باز فقط 3.6 میلی‌متر ضخامت دارد، از نوع LTPO OLED  با نرخ بروزرسانی 120 هرتز است.

گوشی 170 میلیون تومانی هواوی با لولای فضایی

از مشخصات پیداست که با یک گوشی پرچمدار طرف هستیم که به گفته هواوی با قابلیت‌های هوش‌مصنوعی به ویژه در زمینه عکاسی به بازار عرضه خواهد شد.

تا کنون بیش از 3 میلیون و  700 هزار درخواست پیش‌خرید برای این گوشی گرانقیمت در چین ثبت شده است و البته تا کنون برنامه‌ای برای عرضه این گوشی خارج از چین اعلام نشده است.

لولای فضایی

از قیمت نجومی که بگذریم،‌ هواوی برای ساخت این گوشی با الهام از ایستگاه فضایی چین «تیانگونگ» لولایی خاص طراحی کرده است. به گفته هواوی طراحی لولا به گوشی اجازه «خم شدن به داخل و بیرون» را می‌دهد.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان