سرمربی سابق سردار آزمون اخراج شد

باشگاه رم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دانیله‌ ده‎‌روسی دیگر هدایت این تیم را برعهده نخواهد داشت.

سرمربی سابق سردار آزمون اخراج شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ده‌روسی پس از اخراج ژوزه مورینیو، به‌عنوان سرمربی موقت هدایت رم را برعهده گرفت، اما عملکرد خوب و قابل قبولی که روی نیمکت این تیم داشت باعث شد که مدیران این باشگاه قراردادی را با او امضا کنند و این مربی جوان به صورت رسمی به‌عنوان سرمربی این تیم معرفی شود.

به نقل از ورزش سه، اما نتایج نه چندان خوبی که رم در فصل جدید رقابت‌های سری آ ایتالیا کسب کرد باعث شد که در چند روز گذشته شایعاتی درباره احتمال برکناری او مطرح شود. هرچند به نظر نمی‌رسید که این شایعات جدی باشند، اما دقایقی پیش باشگاه رم با انتشار پستی در صفحات رسمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد تا شوکی را به بازیکنان این تیم و هوادارانش وارد کرده باشد.

در بیانیه منتشر شده در سایت رسمی این باشگاه آمده است: «باشگاه رم اعلام می‌کند که دانیله ده‌روسی از سمتش به‌عنوان سرمربی این تیم کنار گذاشته شده است. تصمیم این باشگاه بر اساس منافع تیمی و بازگشت به مسیر درستی است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن و وقتی که فصل هنوز در هفته‌های ابتدایی است صورت بگیرد.

صمیمانه از دانیله سپاسگزاریم، باشگاه جالوروسی همیشه خانه تو خواهد بود. از تو به خاطر کارهایی که در چند ماه اخیر با اشتیاق و تعهد انجام دادی سپاسگزاریم.

اطلاعات بیشتر درباره کادر فنی این تیم به زودی منتشر خواهد شد.»

رم در رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا و پس از برگزاری چهار بازی تنها موفق به کسب سه امتیاز شده بود. آنها در این چهار هفته موفق به کسب پیروزی در هیچ دیداری نشدند و سه مساوی و یک باخت باعث شد که در جایگاه شانزدهم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرند تا شرایط سختی را تجربه کرده باشند.

همین وضعیت باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر ایجاد تغییراتی در این تیم باشند، اما شاید کمتر کسی از هواداران رم تصور می‌کرد که سرمربی محبوب این تیم پس از گذشت تنها چهار هفته از آغاز مسابقات فصل جدید از سمتش برکنار شود و حالا آنها باید منتظر معرفی سرمربی جدید این تیم برای دیدارهایی که در پیش دارند، باشند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان