ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمان اعلام شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت : بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان کرمان اجرا خواهد شد.

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ پاسدار محمود مهدوی‌فرد در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : بیش از هزار و 100 برنامه طی هفته دفاع مقدس در استان کرمان اجرا خواهد شد.

او افزود :  در میان برنامه ها 30 برنامه‌ اصلی به طور همزمان با کشور اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد : امسال برای نخستین بار برنامه زیارت مجازی 20 حرم شهید گمنام برای هفته دفاع مقدس طراحی شده و در ایام مستند "مهندسی جنگ" برای نخستین بار رونمایی می‌شود.

او سپس در ادامه نواختن زنگ مقاومت در همه مدارس، برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح حضور راویان دفاع مقدس در 500 مدرسه، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از 21 هزار نفر پیشکسوت دفاع مقدس استان را از دیگر برنامه‌های این ایام ذکر کرد.

سرهنگ مهدوی فرد در پایان افزود : ارتباط ویدیو کنفرانسی دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب همزمان با سراسر کشور از گلزار شهدای کرمان انجام خواهد شد.

در ادامه سرهنگ یعقوب کشاورز معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش نیز اعلام کرد : محافل انس با قرآن، بازدید رایگان از موزه ذوالفقار ارتش بر پایی ایستگاه سلامت، سرکشی از همه جانبازان قطع نخاع ارتش را از جمله برنامه‌های این قرارگاه در هفته دفاع مقدس است.

سپس معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز  افزود: بازسازی عملیات طریق‌القدس-آزادسازی بُستان از اصلی‌ترین برنامه‌های سپاه ثارالله استان در هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ احمد مرادی‌زاده اعلام کرد: در این هفته یادواره شهدای کارمند بسیجی برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان