افتخاری دیگر درشرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری رقم خورد

محصولات گالوانیزه استحکام بالای گرید فریتی-بینیتی(FB) در راستای کاهش وزن بدنه خودرو در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تولید و در گروه صنعتی ایران خودرو مورد استفاده قرار گرفت.

افتخاری دیگر درشرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری  رقم خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر در خصوص ویژگیهای های این گروه از محصولات گالوانیزه که شرکت ورق‌خودروموفق به تولید و افزودن آنها به سبد محصولات خود شد، افزود:خواص این گروه از فولادها فراتر از محدوده فولادهای استحکام بالای میکروآلیاژی(HSLA)بوده تا شرکت های خودرو ساز با استفاده از آنها بتوانندمحصولاتی را با استحکام نهایی و شکل‌پذیری بالاتر و فلنج پذیری مناسب تر تولید نمایند.

وی اضافه کرد:با توجه به ریز ساختار فریت و بینیت در این نوع محصولات، از استحکام  کششی بالا و مقاومت فوق‌العاده بالایی برخوردار خواهند بود.

وی در خصوص کاربردهای این نوع فولادها خاطرنشان کرد:این نوع فولادها در ساخت قطعات سازه ای خودرو ازجمله: تیرهای طولی و متقاطع، قطعات رابط بدنه خودرو و انواع قطعات مکانیکی کاربرد دارند.

مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو  تولید این نوع محصولات در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را در راستای هدف استراتژیک توسعه سبد محصولات این شرکت توصیف نمود و خاطرنشان کرد:تولید گرید گالوانیزه FB45+G جهت استفاده در بدنه انواع خودروهای سواری به آزمایشگاه گروه ایران خودرو ارسال و پس از انجام تست های نهایی مورد استفاده قرار گرفت.

وی از حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل و تلاش های بی دریغ پرسنل واحدهای تولید و کیفیت و آزمایشگاه قدردانی نمود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان