آخرین جزئیات سومین جشن مهر سینمای ایران از زبان دبیر این رویداد

دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران آخرین جزئیات برگزاری این دوره از جشن را تشریح کرد.

آخرین جزئیات سومین جشن مهر سینمای ایران از زبان دبیر این رویداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی سومین جشن مهر سینمای ایران، قادر آشنا اظهار داشت: سومین جشن ملی مهر سینمای ایران کار خود را از 20 شهریورماه با برگزاری جشن تجلیل از هنرمندان عرصه سینمایی هرمزگانی آغاز کرد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 10 مهر تمامی 31 استان کشور با برگزاری آیینی ضمن تقدیر از خدمات هنرمندان و فعالان حوزه سینما که کمتر دیده شده‌اند در برگزاری بهتر سومین دوره این رویداد ما را همراهی خواهند کرد.  

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری مراسم‌هایی جداگانه در هر استان که تا کنون 4 استان آن انجام شده، گفت: در روز 11 مهر  نیز ما میزبان هنرمندان مطرحی که توسط استان‌ها معرفی شده‌اند آیین پایانی این رویداد را در موزه سینما برگزار خواهیم کرد. 
دبیر سومین جشن مهر سینمای ایران با بیان اینکه تا کنون 4 استان هرمزگان، البرز، گیلان و لرستان مراسم خود را برگزار کرده‌اند، افزود: امروز 28 شهریور نیز 2 استان کرمان جنوب و چهارمحال و بختیاری نیز آیین سومین جشن مهر سینمای ایران را برگزار خواهند کرد.  

آشنا اضافه کرد: همچنین همزمان با برگزاری این جشن در استان گیلان پردیس آرش نیز با حضور رئیس سازمان سینمایی افتتاح شد و امروز هم آقای خزاعی برای برگزاری این جشن در کرمان جنوب و افتتاح سینمای این شهر به کرمان رفته‌اند.  

وی ادامه داد: تاکید این دوره ما برای برگزاری جشن در استان‌ها این بود که تمرکز بر مرکز استان نباشد و از ظرفیت سایر شهرستان‌های استان نیز استفاده شود که خوشبختانه این موضوع نیز در استان‌ها در حال انجام است.  

آشنا با اشاره به اینکه در استان‌ها رویداد سینمایی که همه افراد اعم از سینماداران، کارگردانان، بازیگران، آموزشگاه‌داران و یا تهیه‌کننده‌ها را دربربگیرد، نداشتیم، تاکید کرد: جشن مهر سینمای ایران همان‌طور که از نامش مشخص است جشنی برای نزدیک‌تر کردن هنرمندان به هم، دیده شدن فعالان صنفی چون تدوین‌گر، عکاس و... که هیچ وقت دیده نشده‌اند و پشت صحنه بوده‌اند و دیگر عوامل است.  

وی با تاکید بر اینکه این جشن، فرصتی است تا از پیشکسوتان سینما در استانها تجلیل شود، افزود: مهر سینما رویدادی برای تجلیل از مدیرانی است که در عرصه سینما تلاش و کار کرده‌اند و استاندارانی که در این حوزه در زمینه‌هایی چون فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و ساخت‌وسازهای مربوط به حوزه سینما اقدامات موثری داشته‌اند. 
سومین دوره جشن مهر سینمای ایران به دبیری دکتر قادر آشنا از 20 شهریور تا 10 مهرماه در  استان‌های سراسر کشور و 11 مهر جشن ملی آن در تهران برگزار می‌شود.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان