صنعت توریسم و صنایع دستی قزوین توسعه می یابد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک این سازمان با دانشگاه جامع علمی- کاربردی به منظور توسعه صنعت توریسم وصنایع دستی قزوین خبرداد.

صنعت توریسم و صنایع دستی قزوین توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «مهدی حاجی خانی» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین اظهارکرد: تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین و دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه صنعت توریسم وصنایع دستی استان قزوین منعقد گردید.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های آموزشی، گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و صنعتی و بهره مندی از توانمندی های طرفین به امضاء رسیده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین تصریح کرد: افزایش بهره وری و اشتغال پایدار در حوزه های کاری مرتبط با صنعت توریسم و صنایع دستی، توسعه و تعمیق ارتباط طرفین، افزایش سطح توانمندی جامعه هدف و همکاری و تعامل موثر در خصوص کلیه محورهای تفاهم نامه از قبیل گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و صنعتی  و ارتقاء جایگاه آموزش های عالی علمی کاربردی در کشور را می توان از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

حاجی خانی اظهار امیدواری کرد: امضاء این تفاهم نامه به شناسایی و معرفی ایده های نوین، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، کسب مهارت و صدور گواهینامه های مرتبط با تفاهم نامه و آموزش درجهت اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان منجر خواهد شد.

وی در خاتمه بیان کرد: سازمان همیاری  با استفاده از توان تخصصی، ارتباط با بخش ها و حوزه های مختلف و امکانات موجود، تمام تلاش خود را در زمینه عملی شدن اهداف این تفاهم نامه به کار خواهد بست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان