میثاقیان: قول می دهم دیگر گل نخوریم!

بعد از وعده سقوط از برج میلاد اکبر میثاقیان با وعده ای جدید در نشست خبری خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: قبلا هم گفته‌ام که تمام بازی‌های لیگ سخت است و حریف راحتی نداریم. در بازی با گسترش موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و پیش از آن مقابل تراکتورسازی نیز در دقیقه 93 دروازه‌مان باز شد تا 3 امتیاز را از دست بدهیم.


وی اظهار داشت: باید از تیمم و کادر فنی تقدیر کنم، چرا که در تیم ما همدلی خاصی وجود دارد. تیم خوبی داریم و بازیکنانمان در مسابقات از جان مایه می‌گذارند و کادر فنی و باشگاه هم خیلی همدل هستند. با این اوضاع می‌توانم به جرات بگویم که در پایان فصل جزو 7 ، 8 تیم بالای جدول خواهیم بود و برای رسیدن به این رتبه همه بچه‌ها یکدل شده‌اند تا در مسابقات بجنگند و از بازی هفته پیش هم که نتیجه را واگذار کردند، خیلی ناراحت شدند.


سرمربی سیاه‌جامگان مشهد گفت: فردا با تیمی بازی داریم که خیلی سختکوش است و در 3 هفته اخیر نتایج خوبی را گرفته است. علاوه بر این کادر فنی خوبی هم دارد؛ اما تیم ما قرار است بازی پرتوان و محکمی را انجام بدهد. ما یک مشکل داریم و آن هم این است که تماشاگر برای بازی‌هایمان نمی‌آید. هواداران باید در ورزشگاه حاضر شوند و در روزهای سخت و شیرین‌ همراه‌مان باشند. مخصوصاً در روزهای سخت که نیاز زیادی به وجود آنها داریم.


میثاقیان در خصوص غایبان تیمش تصریح کرد: در بازی فردا پیام ملکیان را به دلیل محرومیت و مصطفی ملکی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. سعی کردیم در فهرست بازیکنان‌مان از یکی دو تا بازیکن مشهدی استفاده کنیم و به این جوان‌ها فرصت بدهیم.


وی در خصوص این که سیاه‌جامگان به راحتی گل دریافت می‌کند، گفت: گل خوردن بخشی از فوتبال است، اما در هفته‌های اخیر گل‌هایی که دریافت کردیم از روی بدشانسی بوده و قول می‌دهیم که دیگر گل نخوریم!

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر