پیش بازی بارسلونا - لاس پالماس

دو تیم بارسلونا و لاس پالماس، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شروعی فوق العاده در این فصل داشته و در تمام بازی های خود موفق به کسب پیروزی شده است. شاگردان والورده، در 6 بازی خود در لالیگا 18 امتیاز کسب کرده اند و در صدر جدول قرار گرفته اند. آنها در چمپیونزلیگ نیز هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و فعلا رکورد صد در صد پیروزی را در کارنامه خود دارند. با توجه به چند لغزش رئال در لالیگا، فاصله 7 امتیازی بین دو تیم شکل گرفته و بارسا حاشیه امنیت مناسبی برای خود ایجاد کرده است.

 

 

 

لاس پالماس اما روند پرفراز و نشیبی تا به اینجا داشته است. آنها در 2 بازی اول خود متحمل 2 شکست شدند ولی در دو بازی بعدی، توانستند 2 پیروزی کسب کنند ولی باز هم در دو بازی بعدی دو شکست متحمل شدند.حال آنها باید مقابل بارسایی قرار بگیرند که در 6 بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده است. این 6 بازی با 4 پیروزی برای بارسا و 2 تساوی به اتمام رسیده است. بدین ترتیب بارسا با تمام قوا در میدان ظاهر خواهد شد تا پیروز میدان باشد.

 

رافینیا و عثمان دمبله به علت مصدومیت قادر به همراهی بارسا نیستند و لاس پالماس، سرجی سمپر، هلیلوویچ، کاستیانو و ویتولو را در اختیار نخواهد داشت و حضور لویک رمی در این بازی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر