در شورای قضایی استان قم

اجرای سیاست­‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه بررسی شد

جلسه شورای قضایی استان قم با محوریت «دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه» برگزار شد.

پیگیری اجرای سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قم، در جلسه ای که در دادگستری کل استان قم تشکیل شد، معاون برنامه­ ریزی دادگستری این استان توضیحاتی را در خصوص دستورالعمل «پیگیری اجرای سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه» مصوب 1396/6/29 بیان و به تفاوت­های آن با «دستورالعمل حمایت قضایی از سرمایه­ گذاری در قوه قضائیه» مصوب 1386/10/22 (که ملغی شده) اشاره و در ادامه به قرائت دستورالعمل جدید پرداخت و به مواد مهم آن تأکید کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی، رئیس کل دادگستری استان  قم در ادامه این جلسه گفت: اقدامات مرتبط با اجرای سیاست­های اقتصاد مقاومتی این استان باید به­ صورت یکپارچه، منسجم و جامع به اجرا گذاشته شود.
 
وی تصریح کرد: فعالیت­ها، جلسات و... ستاد استانی اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار میشود با ستاد استانی دستورالعمل «پیگیری اجرای سیاست­های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه» که در دادگستری برگزار می‌شود در یک­ راستا قرار گرفته و تصمیمات واحدی اتخاذ گردد؛ لذا با این عمل شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در استان خواهیم بود.
  
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر