شهر بازی های سرپوشیده تهران ؛ لذت هیجان در پایتخت

شهر بازی های سرپوشیده تهران ؛ لذت هیجان در پایتخت یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - تهران گردی,اماکن تفریحی,گردشگری,تفریح و سرگرمی اسم شهر بازی که باشه، ناخودآگاه در ذهن همه نوعی هیجان و اضطراب ...

اسم شهر بازی که باشه، ناخودآگاه در ذهن همه نوعی هیجان و اضطراب شیرین شکل میگیره که در این مکان ها، انواع بازی هایی وجود دارن که بزرگترها میتونن توانایی هاشون رو محک بزنن و کودکان هم انرژی خودشون رو تخلیه کنن. تهران مراکز خرید و پاساژهای بسیار بزرگ و زیادی داره که تو هر کدوم از این شهربازی های سرپوشیده ، انواع وسایل بازی برای سرگرم شدن بچه ها و گاها بزرگتراها قرار گرفته. البته همه ی شهربازی های سرپوشیده مختص مراکز خرید نیستن و بعضی از اونها هم صرفا فقط مرکز شهربازی هستن. در ادامه با ما همراه باشین تا آدرس شهربازی سرپوشیده تهران و انواع شهربازی های سرپوشیده تهران رو بشناسیم...

شهربازی سرپوشیده

شهر بازی سرزمین عجایب (واندرلند)

این شهر بازی سرپوشیده تهران شامل بازیهای کامپیوتری، دستگاه های بازی، سالن بولینگ، سالن جشن تولد هست. محیط اون کاملا تفریحی و دارای سرگرمی های مختلفه که انواع مغازه های اسباب بازی، پوشاک بچه گانه برای خرید بزرگترها هم وجود داره.
آدرس شهربازی سرپوشیده تهران: فلکه دوم صادقیه- بلوار اشرفی اصفهانی-  قبل از پل شهید همت- مرکز خرید تیراژه
تلفن: 44494233-44491723

شهربازی

دنیای بازی چمران

یکی از مراکز تفریحی سرپوشیده قذیمی تهرانه که شهر بازی بولینگ عبدو هست. این مجموعه انواع دستگاه های بازی هیجانی و کامپیوتری، گریم کودکان و سینمای 4 بعدی داره.
آدرس: خیابان شریعتی- زیر پل صدر- بولینگ عبدو
تلفن :22244071

دنیای بازی چمران

شهربازی تیراژه 2

این مجموعه دارای محیط شاد و سرگرم کننده ای برای همه رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هست. این مکان انواع دستگاه های بازی کامپیوتری و مکانیکی رو هم داراست.
آدرس شهربازی سرپوشیده تهران : اتوبان امام علی به سمت جنوب- خروجی شهید مدنی- جنب مترو شهید مدنی
تلفن: 77560541
شهربازی تیراژه

شهربازی ژوپیتر

این شهربازی یکی از جدیدترین شهربازی های سرپوشیده تهران هست که چندنوع دستگاه بازی برای کودکان و نوجوانان داره و امکان استفاده از سینما برای تمام رده های سنی وجود داره. آدرس شهربازی سرپوشیده تهران : بزرگراه ستاری شمال- بالاتر از خروجی شهید حکیم- مجتمع تجاری فرهنگی کوروش- طبقه دوم- شهربازی ژوپیتر

شهربازی

 شهر بازی فانلند (سرزمین شادی) 

 این شهربازی مکانی هست که در مجتمع تجاری فرهنگی الماس هروی واقع شده که تقریبا جدید هست و مکان اون هم در شمال شرق تهرانه. انواع دستگاه های جدید این مکان  سینما 6 بعدی، پیست ماشین کوبنده، اتاق تولد، تیراندازی لیزری، بازی‌های آبی، بازی‌های جایزه‌ای، بازی‌های ویدیویی  و خیلی چیزهای دیگه هست.
آدرس: پاسداران- میدان هروی- ضلع شمال شرقی- مجتمع الماس هروی- شهر بازی فانلند
تلفن: 22952724

فانی لند

شهر بازی فان تایم ارگ تجریش

این شهربازی یکی دیگه از مکان های سرپوشیده در شمال تهران هست که در مجموعه تجاری ارگ تجریش واقع شده. انواع بازی ها برای گروه های سنی مختلف کودک و نوجوانان در نظر گرفته شده که میتونین لحظات شاد و سرگرم کننده ای رو سپری کنین.
آدرس: ابتدای میدان تجریش- خیابان سعد آباد
تلفن:22396121- 22396892

شهربازی

شهر خورشید (هایپرسان)

این مکان محیط تفریحی و سرپوشیده ای هست که در یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری بنام هایپرسان واقع شده. بیش از 60 مدل دستگاه مناسب کودک و نوجوان هست که در محیطی جذاب هم قرار گرفته.
آدرس: بزرگراه آزادگان- خیابان فداییان اسلام- بین خیابان غیبی و مختاری
تلفن: 35064

شهر خورشید

شهر بازی قلعه سحر آمیز

این شهر بازی خاص بیش از 150 تا دستگاه بازی هست که دارای صخره نوردی متحرک، رقص نور، نمایش لیرز و پینت بال هم هست .آدرس شهربازی سرپوشیده: اتوبان تهران کرج- بعد از ایستگاه ارم- لونای 1
تلفن: 44145300

شهربازی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر