بهترین مراکز خرید مارسی ؛ مارسی، شهری برای خرید

بهترین مراکز خرید مارسی ؛ مارسی، شهری برای خرید شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - گردشگری,جهان گردی,خرید,تفریح و سرگرمی شهر مارسی شهری در جنوب فرانسه، واقع در خلیج لیون از دریای مدیترانه است

شهر مارسی شهری در جنوب فرانسه، واقع در خلیج لیون از دریای مدیترانه است. شهر مارسی، دومین شهر فرانسه، پس از پاریس است. مارسی، شهر بندری بزرگ و قطب مهم تجارت و صنعت است. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای فرانسه و  مرکز اقتصادی آن است که با ارتباط تنگاتنگ و مداوم با دیگر شهرهای دنیا نقش بسیار مهم و کلیدی در اقتصاد کشور فرانسه دارد. مراکز خرید مارسی، بسیار مهم و معروف هستند، بنابراین خرید در مارسی، یکی از مهم ترین اهداف گردشگران این شهر است. با همگردی همراه باشید تا با مراکز خرید و بازارهای مارسی آشنا شوید.

مارسی

آشنایی با شهر مارسی

شهر مارسی دارای امکانات غیر قابل انکار، نظیر موقعیت ژئو استراتژیک در اروپا و مدیترانه، کیفیت زندگی ممتاز، جمعیت جوان، پویا، خلاق و تجربه طولانی تبادلات بین المللی است. داد و ستدهای دریایی، نقش و جایگاهی اساسی برای  مارسی، اولین بندر فرانسه دارد. بدین سان مارسی، مرکز بزرگ اقتصادی پیرامون مدیترانه است.

بندر مارسی

خرید در مارسی فرانسه

مارسی، دومین شهر بزرگ فرانسه بوده و یکی از مهم ترین اهداف گردشگران این شهر، خرید در مارسی می باشد. در شهر مارسی، مراکز خرید لوکس و نمایندگی های برندهای مشهور دنیا در چند قدمی هم وجود دارند و تنوع محصولات و مراکز خرید در این شهر، بسیار چشم گیر و قابل توجه است. به همین دلیل است که خرید کردن در شهر مارسی بسیار آسان است و ترکیب مراکز خرید، متنوع است. در کنار یک مرکز خرید لوکس، بازارچه های هفتگی برپا می شود ودر کنار قنادی های قدیمی، بوتیک های شیک قرار دارد.

خرید در مارسی فرانسه

خیابان های مهم برای خرید در مارسی

مهمترین خیابان های مارسی برای خرید عبارتند از خیابان رم(Rome)، خیابان پاردای(Paradis) و خیابان سن فرئول(Ferreol). باید به این نکته نیز توجه داشت که شهر مارسی به اندازه شهر پاریس لوکس نیست، اما مراکز خرید و فروشگاه های مجلل دارد.

خرید در مارسی

مرکز خرید پرنتام (Printemps, Grand V)

مرکز خرید پرنتام در منطقه 11 قرار دارد و یکی از مهم ترین مراکز خرید مارسی می باشد. هر آنچه را که یک زن مدرن نیاز دارد، در این مرکز می توان یافت. همچنین شما در این مرکز خرید می توانید از برند های مشهور پوشاک، انواع لباس را خریداری کنید. یک مرکز زیبایی و فروشگاه های لوازم آرایشی هم در این مجموعه وجود دارد.

مرکز خرید پرنتام

مرکز خرید مونو پری (Monoprix)

این مجموعه تجاری در مرکز شهر مارسی  و در خیابان رم قرار دارد. البته اهالی مارسی، این مرکز را"Baze" می نامند.  این دپارتمان استور ،یک فودکورت سلف سرویس دارد. در این مجموعه، محصولات ارزان قیمت یافت می شود. در فروشگاهای این مرکز خرید می توانید لباس، لوازم منزل، وسایل تزئیتی منزل، اقلام مورد استفاده روزمره مثل وسایل بهداشتی و ... بخرید.

مونو پری

مرکز خرید تراس دو پور (Terrasses du port)

این مرکز تجاری در منطقه دوم مارسی قرار دارد. یکی از جدید ترین مراکز خرید مارسی و فرانسه، همین مجموعه بزرگ تجاری است که دارای 190 فروشگاه است که در بهار سال 2014 افتتاح شده است. این مجموعه تجاری، تراسی به وسعت 2600 متر مربع دارد که در این تراس می توانید چشم انداز زیبایی از بندر را مشاهده کنید. به همین دلیل است که  این مجموعه، "تراس  بندر" نام گرفته است. محصولات ارائه شده در فروشگاه های این مرکز را هم محصولات داخلی و هم برندهای خارجی تشکیل می دهند. موقعیت مرکزی این مجموعه باعث شده که به سادگی از طریق همه وسایل حمل و نقل عمومی، قابل دسترس باشد.

مرکز خرید تراس دو پور

مرکز خرید بونون (Bonnevein)

مرکز خرید بونون در منطقه 8 و در یک منطقه مسکونی به همین نام قرار دارد. این مجموعه بیش از 60 فروشگاه دارد که بسیار شلوغ و پرهیاهو است. علاوه بر فروشگاه در این مجموعه، اداره پست، یک کتابخانه، یک دفتر امنیت اجتماعی، سینما، پارکینگ و ... دیده می شود.

مرکز خرید بونون

مرکز خرید سنتر بورس (Centre Bourse)

یکی از لوکس ترین مراکز خرید مارسی که پشت بندر قدیمی قرار دارد. مرکز خرید سنتر بورس، شاید از بیرون غمناک به نظر برسد، ولی داخل آن شور و هیجان خاصی وجود دارد. در این مجموعه، برندهای مشهور و برتر دنیا نمایندگی دارند که بیشتر آن ها مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک است. در سه طبقه این مرکز، 60 فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید به سادگی قابل دسترسی است.

مرکز خرید سانتر

مجموعه تجاری روباز  گرند لیتورال (Grand Littoral)

مرکز خرید گرند لیتورال که اخیرا ساخته شده، یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری در اروپاست که در منطقه 15 قرار دارد. فروشگاه های زنجیره ای برندهای مشهور مد در این مجموعه گرد هم آمده اند.

مرکز خرید لیتورال

بازارهای مارسی فرانسه

علاوه بر مراکز خرید مدرن در شهر مارسی، چندین بازارچه هم وجود دارد که برای خرید مواد غذایی، مکان های مناسبی هستند. در زیر به تعدادی از بازارهای مارسی اشاره خواهیم کرد.

بازارچه ماهی: بازارچه ماهی، یکی از پر رفت و آمدترین بازارهای مارسی است که همه روزه از ساعت 8 تا 12 فعالیت می کند. در این بازارچه، ماهیگیران محلی جمع می شوند تا صید روز خود را بفروشند.

بازار صنایع دستی: در این بازار در فصل تابستان، محصولات محلی از جمله صابون مارسی، عسل محلی، صنایع دستی چوبی و محصولاتی از این دست به فروش می رسد. این بازار را گاهی بازار مسافران کروزه نیز می نامند.

بازار(Les Halles de la Major): یکی از بازارهای مارسی که یک بازار مواد غذایی بزرگ به شمار می رود و از سال 2014 آغاز به کار کرده است. در این بازار، محصولات باکیفیت غذایی همچون سبزیجات و گوشت به فروش می رسد.

بازار سن ویکتور(Saint Victor): یک بازارچه کوچک سر پوشیده است که از سال 2014 آغاز به کار کرده است. این بازار در خیابان آندوم در نزدیکی صومعه سن ویکتور در جنوب بندر قدیمی قرار دارد. محصولاتی از قبیل حلزون، پنیر، قهوه، نوشیدنی های محلی و غذاهای اسپانیایی و محلی در آن به فروش می رسد.

بازارچه ی سانتون(نمایشگاه کریسمس): این بازار هر سال در اواخر نوامبر آغاز به کار می کند و تا 31 دسامبر به فعالیت خود ادامه می دهد. این بازارچه کریسمس، سابقه طولانی در مارسی دارد و اولین بار در سال 1803 برپا شده است. یکی از محصولات پر فروش غرفه های این فروشگاه، همان عروسک مخصوص کریسمس به نام «سانتوس» است.

بازارهای مارسی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر