موزه لوور؛ بهانه‌ای عالی برای افزایش میهمانان هتل‌های ابوظبی

امسال بیش از ۳٫۵ میلیون نفر میهمان هتل‌های ابوظبی خواهند شد و از آنها استقبال گرمی می‌شود.

موزه لوور؛ بهانه‌ای عالی برای افزایش میهمانان هتل‌های ابوظبی

امسال بیش از 3٫5 میلیون نفر میهمان هتل‌های ابوظبی خواهند شد و از آنها استقبال گرمی می‌شود.

 

بازگشایی موزه لوور ابوظبی در جزیره سعدیات که در 11 نوامبر رخ داد منجر به افزایش گردشگر خواهد شد. میهمانان هتل‌های هر سه منطقه ابوظبی در مجموع تا 5 درصد افزایش پیدا کرده است و حدود 416 هزار بازدیدکننده داخلی و بین‌المللی به یکی از 163 هتل یا هتل آپارتمان در امارات متحده برای اقامت مراجعه کرده‌اند.

طبق ارقام ارائه‌شده توسط وزارت فرهنگ و گردشگری امارات متحده عربی، ابوظبی رکورد میهمان هتل را در طی این ماه زده و در منطقه الظفره تا 14 درصد، در العین تا 8 درصد و در خود شهر ابوظبی تا 4 درصد افزایش میهمان داشته که در مجموع 69 درصد از ظرفیت هتل‌هایش اشغال شده است. میهمانان شب نیز به ترتیب 15، 6 و 5 درصد افزایش داشته‌اند.

علاوه بر این، افزایش علاقه جهانی به بازدید از موزه لوور ابوظبی در جزیره سعدیات نشان از افزایش شدید میهمانان تا پایان سال دارد.

برنامه‌های بسیار زیادی برای میهمانان تدارک دیده شده است: مسابقات اتومبیل‌رانی گرند پریکس فرمول یک هواپیمایی اتحاد ابوظبی، جشنواره هنر ابوظبی، جشنواره غذا، جشنواره الظفره، جشنواره دارالزین در العین و کنسرت‌های بین‌المللی بسیار زیادی که قرار است در ابوظبی برگزار شود تنها تعدادی از این برنامه‌ها هستند.

آن طور که گفته می‌شود وزارت فرهنگ و گردشگری امارات در این مورد سرمایه‌گذاری هنگفتی کرده است و هدفش تأکید بر ارزش و ثروت طبیعی و جاذبه‌های بومی و صنایع دستی مردم ابوظبی در تمامی مناطق است. این منطقه قرار است برنامه‌های لوکس و البته مقرون به صرفه‌ای داشته باشد که برای تمامی اعضای خانواده هم از نظر تفریحی و سرگرمی و هم از نظر اقامت و تسهیلات دیگر هیجان‌انگیز باشد.

فصل سفر با کشتی‌های تفریحی که از اواخر اکتبر آغاز شده است نیز تأثیر چشمگیری در افزایش میهمان‌های امارات متحده عربی در سه ماهه پایانی سال میلادی خواهد داشت و همین امر نیز 5 درصد بر تعداد گردشگران می‌افزاید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر