فیلم/پاسخ توهین آمیز کلانتری به اعتراض نمایندگان خوزستان:شما فکر می کنید من خانم ابتکارم؟

عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به اعتراضات نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس، با لحنی توهین آمیز به وی می گوید« شما فکر می کنید من خانم ابتکارم؟! » که نماینده هویزه در واکنش به این جمله کلانتری گفت:« صد رحمت به پدر خانم ابتکار»

فیلم/پاسخ توهین آمیز کلانتری به اعتراض نمایندگان خوزستان:شما فکر می کنید من خانم ابتکارم؟

عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به اعتراضات نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس، با لحنی توهین آمیز به وی می گوید« شما فکر می کنید من خانم ابتکارم؟! » که نماینده هویزه در واکنش به این جمله کلانتری گفت:« صد رحمت به پدر خانم ابتکار». این بخشی از فیلم تاسف برانگیزی است که از حاشیه جلسه شورای اداری خوزستان منتشر شده است.

به گزارش ، در حاشیه جلسه شورای اداری خوزستان، به دنبال اعتراض نمایندگان خوزستان به نامه کلانتری برای انتقال آب خوزستان، بین قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس با عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست درگیری لفظی صورت گرفت.آنچه باعث تاسف است اظهارات عیسی کلانتری در واکنش به اعتراضات ساعدی است که با لحنی توهین آمیز به وی می گوید« شما فکر می کنید من خانم ابتکارم؟! » که نماینده هویزه در واکنش به این جمله کلانتری گفت:« صد رحمت به پدر خانم ابتکار».

گفتنی است که نمایندگان خوزستان به نشانه اعتراض، این جلسه را ترک کردند.

این اظهارات عیسی کلانتری واکنش هایی را نیز به دنبال داشت. از جمله اینکه محمد درویش فعال محیط زیست و مدیرکل سابق مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به این خبر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «آدم تا خودش نبیند و نشنود، باور نمی کند که ممکن است فردی که مقام معاون رییس جمهور را دارد؛ آن هم در کابینه ای که مدعی دفاع از حقوق شهروندی، به ویژه زنان است؛ با چنین ادبیات سخیف و جنسیت گرایانه ای منتقدانش را ارعاب کند! آن هم در حضور معاون اول رییس جمهور در اهواز!!»

آنچه تامل برانگیز است ، این است که معصومه ابتکار در زمان حضورش در سازمان حفاظت محیط زیست تمام توان خود را با تمام کم و کاستی ها برای جلوگیری از ضربه به محیط زیست کشور به کار گرفته است و دلیل این رفتارهای عیسی کلانتری و برخی اظهارات کنایه آمیز دیگر در مصاحبه هایش مشخص نیست و معلوم نیست چرا وی دایم در پی تضعیف اقدامات صورت گرفته از سوی ریاست قبلی سازمان است اما آنچه مشخص است انتخاب سوال برانگیز آقای روحانی است که دولت خود را دولت محیط زیست معرفی کرد اما فردی را به ریاست سازمان حفاظت محیط زیست انتخاب کرده که هیچ سنخیتی با این حوزه ندارد و اکثر اقدامات وی ضدمحیط زیستی است و این شائبه را بوجود می آورد که اساسا دولت روحانی برای سرپوش گذاشتن بر اقدامات ضدمحیط زیستی خود، عیسی کلانتری را برای این سمت انتخاب کرده است تا با پروژه های ضد محیط زیستی دولت همراهی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر