تحقیقات جدید نشان داد

وضعیت معیشتی دشوار یک چهارم ساکنان لندن

بسیاری از بازنشستگان و خانواده‌های کم بضاعت دارای فرزند در لندن، به دلیل رشد تورم، مزایای رفاهی ناکافی و هزینه‌های سر به فلک کشیده تامین نیازهای ضروری نظیر مراقبت از کودکان، متحمل یک طوفان کامل در زندگی خود شده‌اند.

وضعیت معیشتی دشوار یک چهارم ساکنان لندن

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، گزارشی جدید از موسسه خیریه " تراست فور لندن" و مرکز تحقیقات سیاست‌های اجتماعی دانشگاه "لوف برو" نشان می‌دهد که چگونه بیش از یک چهارم ساکنان لندن، به دلیل درآمد پایین خود نه تنها از تامین نیازهای ضروری نظیر خانه گرم ناتوان هستند، بلکه حتی از تفریحات ساده‌ای در جامعه نظیر بیرون غذا خوردن نیز محروم هستند.

حتی کسانی که دستمزدی در سطح استاندارد ملی دریافت می‌کنند نیز سطح معیشتی دشواری دارند. نرخ های اجباری سطح دستمزد در انگلیس، سال گذشته توسط جورج آزبورن- وزیر وقت خزانه‌داری این کشور وضع شد. تعداد بسیار کمی از خانوارهای لندنی که یکی از اعضای آنها با دستمزدهای تعیین شده و به صورت تمام وقت به کار مشغول بود، توانستند به سطح درآمد لازم برای حداقل استانداردهای زندگی برسند و این روند حتی پس از آنکه دستمزدها در ماه آوریل سال جاری میلادی، چهار درصد افزایش یافت نیز ادامه یافته است.

این تحقیقات که نتایج آن بر اساس مصاحبه با مردم در خصوص کالاها و خدمات مورد نیاز برای دستیابی به استانداردهای قابل قبول زندگی به دست آمده است، حداقل سطح درآمد استاندارد را برای چهار طبقه مختلف از خانوارهای لندنی استفاده کرده و آن را با سایر نقاط انگلیس مقایسه کرده است.

حدود 39 درصد مردم لندن درآمدی پایین‌تر از سطح استاندارد داشته‌اند که این رقم برای کل کشور 30 درصد است. اگرچه تعداد لندنی‌هایی که کمتر از سطح استاندارد درآمد دارند طی دو سال اخیر کاهش یافته اما هنوز 3.3 میلیون نفر از مردم لندن درآمدی پایین‌تر از میزانی دارند که بتواند حداقل استانداردهای زندگی را تامین کنند.

یکی از گروه‌های مربوطه که به طور فزاینده ای، شرایطشان نامطلوب‌تر می‌شود، زوج‌های بازنشسته ساکن شهر لندن هستند. طی هفت سال اخیر، تعداد بازنشستگان لندنی که قادر نبوده اند تا به حداقل استانداردهای لازم زندگی دست یابند، از 23 درصد به 32 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده معکوس شدن روند درازمدت بهبود اوضاع معیشتی این گروه سنی است.

طبق یافته‌های این گزارش، در بین هر چهار گروه مورد بررسی شامل افراد مجرد در سن کار، زوج های بازنشسته، والدین تنهای دارای یک فرزند و زوج‌های دارای دو فرزند، حداقل هزینه های مورد نیاز به دنبال رشد تورم پس از یک دوره طولانی ثبات قیمت، افزایش یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر