ماسک برای حل مشکل تولید تسلا مدل ۳ دست به دامن برنامه نویسان شد

کمپانی تسلا در عملی کردن وعده های خود برای افزایش میزان تولید ماشین به مشکل خورده و حالا ماسک برای رفع این مشکل یک «هکاتون» برگزار کرده است.

ماسک برای حل مشکل تولید تسلا مدل 3 دست به دامن برنامه نویسان شد

کمپانی تسلا در عملی کردن وعده های خود برای افزایش میزان تولید ماشین به مشکل خورده و حالا ماسک برای رفع این مشکل یک «هکاتون» برگزار کرده است.

تسلا قبلا وعده داده بود در هفته 2500 خودروی الکتریکی مدل 3 را به دست مشتریان می رساند اما نتوانسته از سقف 2000 دستگاه فراتر برود. روند تولید این ماشین به حدی پیچیده است که ماسک از آن به عنوان جهنمی یاد کرده که برای بهبود آن بعضی شب ها در کارخانه می خوابد.

مدل 3 مهم ترین ماشین الکتریکی تولید انبوه این شرکت است که با چالش هایی نظیر کمبود تامین کننده، وابستگی بیش از حد به فرایندهای خودکار و معضلاتی در تولید باتری دست و پنجه نرم می کند.هکاتون

ایلان ماسک روز یکشنبه در پاسخ به توییت Ars Technica از برپایی هکاتون برای رفع مشکلات تولید رباتیک خبر داد. Ars Technica مخاطبان را به خواندن مقاله ای با موضوع «تکرار اشتباهات دهه 1980 خودروسازان توسط تسلا» دعوت کرده بود و ماسک در جواب آنها نوشته است:

انتقاد منصفانه ای است اما ما سریعا در حال رفع آن هستیم. در حال حاضر هکاتونی برای حل 2 مشکل تولید رباتیک برگزار شده و امیدوار کننده به نظر می رسد.

هکاتون رویدادی است که در آن برنامه‌نویسان، ایده‌پردازان، طراحان گرافیکی و مدیران و دیگر فعالان کسب‌وکارهای رایانه‌ای در قالب تیم‌های منسجم توسعه نرم‌افزار گرد هم می‌آیند تا پروژه‌های نرم‌افزاری و گاهی سخت‌افزاری را با همکاری یکدیگر در زمانی محدود پیاده‌سازی کنند.

چالش های تولید مدل 3 سال زمانی توجهات را به خود جلب کرد که تسلا از تولید تنها 260 دستگاه در سه ماهه سوم 2017 خبر داد. تا پایان سه ماهه چهارم این میزان به 2425 دستگاه رسید که 1542 دستگاه از آنها نیز به مشتریان تحویل داده شد. ماسک برای حل این مشکلات برخی شب ها در کارخانه می ماند و حتی مدعی شده بود که بعضی شب ها روی زمین می خوابد چون کاناپه به اندازه کافی عریض نیست. کاربران این حرف او را دستمایه شوخی قرار داده و کمپینی را به منظور جمع آوری پول برای تخت خواب به راه انداخته بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر