بررسی دیجیاتو؛ چری آریزو ۵ توربو، تلاش چینی ها برای ساخت یک سدان جذاب [به همراه بررسی ویدیویی]

این روزها بازار خودرو کشورمان حال و روز عجیبی دارد، برای مدت مدیدی صرف بودجه ۱۰۰ میلیونی به معنای امکان دست یابی به یک خودرو وارداتی با مشخصات نسبتا مناسب مانند هیوندای النترا یا میتسوبیشی لنسر بود، در سال گذشته شرایط به نحوی تغییر کرد که چنین بودجه ای به مبنایی برای خرید یک خودرو مونتاژی نظیر کیا سراتو، مزدا ۳ و یا پژو ۲۰۰۸ تبدیل شد و حالا کار به ...

بررسی دیجیاتو؛ چری آریزو 5 توربو، تلاش چینی ها برای ساخت یک سدان جذاب [به همراه بررسی ویدیویی]

این روزها بازار خودرو کشورمان حال و روز عجیبی دارد، برای مدت مدیدی صرف بودجه 100 میلیونی به معنای امکان دست یابی به یک خودرو وارداتی با مشخصات نسبتا مناسب مانند هیوندای النترا یا میتسوبیشی لنسر بود، در سال گذشته شرایط به نحوی تغییر کرد که چنین بودجه ای به مبنایی برای خرید یک خودرو مونتاژی نظیر کیا سراتو، مزدا 3 و یا پژو 2008 تبدیل شد و حالا کار به جایی رسیده که با صرف 100 میلیون تومان، انتخاب چندانی در بازار خودروهای صفر کیلومتر به غیر از مدل های چینی پیش روی مشتریان نیست.

در چنین شرایطی چری آریزو 5 توربو که ظرف چند ماه گذشته افزایش قیمت از 82 میلیون به حدود 100 میلیون را تجربه کرده، یک انتخاب متفاوت در میان رقبای هموطن خود به نظر می رسد، چرا که به مراتب مشخصات مناسب تری را نسبت به سایرین ارائه می دهد و به خصوص نسبت به مدل قبلی (فاقد توربو) بسیار سریعتر شده است. به نحوی که شتاب صفر تا صد این مدل نسبت به گونه قبلی حداقل 7 ثانیه بهبود یافته و از حدود 17 ثانیه به حدود 10 ثانیه رسیده است. برهمین اساس تصمیم گرفتیم تا در قالب ویدیویی به بررسی دقیق تر چری آریزو 5 توربو در شرایط نامساعد بازار خودرو کشور بپردازیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر