به دنبال سفر رئیس منطقه قره باغ کوهستانی به واشنگتن

پانزدهمین اجلاس توسعه و‌ فناوری با حضور‌سورنا ستاری افتتاح شد

پانزدهمین اجلاس توسعه و‌ فناوری با حضور‌سورنا ستاری افتتاح شد
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پانزدهمین اجلاس توسعه و‌فناوری رسانه در حالی افتتاح شد که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره بر اینکه این اجلاس می تواند به توسعه و فناوری کشور کمک کند عنوان کرد: برگزاری چنین اجلاسی که هم نشست تخصصی داشته باشد و هم نمایشگاه دارد کار سختی است.
او همچنین با اشاره به اینکه کمبودهایی که در نمایشگاه توسعه و فناوری رسانه و این اجلاس دیده می شود، در عین حال گفت:مهم ترین بحث در زمینه اجلاس این است که فرهنگ برگزاری چنین نمایشگاه ها و اجلاس هایی به وجود آمده است.
وی افزود: صدا و‌سیما با بودجه دولتی موفق شده چنین کاری را انجام بدهد و این کار سختی است زیرا با بودجه دولتی تولید محتوای مناسب کار بسیار سختی است.
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ‌ادامه داد: خوشبختانه در حوزه تکنولوژی، صدا و‌سیما از قدیم با شرکت های دانش بنیان کار کرده است.

**حالا وقت آن است که جدی تر کار کنیم
وی همچنین افزود: حالا وقت این است که نخبگان و شرکت های دانش بنیان به صورت جدی تر فعالیت خود را جلو ببرند.
ستاری در حاشیه اجلاس در پاسخ سوال خبرنگار ایرنا درباره که تحریم ها چه مشکلاتی برای تولید محتوا در رسانه ها به وجود آورده است، گفت: در حیطه تولید محتوا فکر نمی کنم تحریم ها بتوانند انقدر پر رنگ باشند چون تولید محتوا ربطی به تحریم ندارد.
پانزدهمین اجلاس فناوری و‌توسعه رسانه امروز (دوشنبه)‌ با حضور‌مهمان های خارجی در مرکز هماهیش های صدا و‌سیما افتتاح شد و نشست این اجلاس در حال برگزاری است.
فراهنگ**خ.ع ** 1418
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر