توصیه دانشگاه "هاروارد" به دانشجویان برای مقابله با "کروناویروس"

سرویس سلامت دانشگاه "هاروارد" به برخی از دانشجویانی که اخیرا از چین به آمریکا بازگشته‌اند، توصیه کرده که از دیگران فاصله بگیرند.

توصیه دانشگاه "هاروارد" به دانشجویان برای مقابله با "کروناویروس"

به گزارش ایسنا و به نقل از هاروارد کریسمون، این سرویس به دانشجویانی که به تازگی از چین بازگشته‌ و به محوط دانشگاه هاوارد وارد شده‌اند، توصیه کرده که با توجه به شیوع "کرونا ویروس"، فاصله حداقل دو متر از دیگران را رعایت کنند.

این در حالی است که وزارت امور خارجه آمریکا از تاریخ دو فوریه سال جاری محدودیت‌های شدیدتری را برای سفر به چین اعمال کرده است.

 هم‌اکنون ابتلای 12 نفر در آمریکا به کروناویروس تایید شده است.

سرویس سلامت دانشگاه "هاروارد" ایمیلی را به اعضای دانشگاه هاروارد ارسال کرد که به تازگی از چین به آمریکا بازگشته‌اند و یا در حال حاضر در چین هستند.

در نامه‌ای که از سوی این سرویس ارسال شده، یک فرم سلامت هم قرار دارد که دانشجویانی که از تاریخ 19 ژانویه از چین به آمریکا بازگشته‌اند، موظف به تکمیل آن هستند.

این دانشجویان موظف شده‌اند تا 14 روز پس از بازگشت از چین از دیگران فاصله بگیرند و وسایل خود را با دیگران به اشتراک نگذارند و دستان خود را مرتب بشویند.

همچنین به این دانشجویان تازه بازگشته توصیه شده که در صورت بروز علائمی چون تب، تنگی نفس و سرفه، فورا به سرویس سلامت دانشگاه هاروارد مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر