ادعای نتانیاهو : به پیروزی کامل، نابودی حماس و آزادی همه گروگان ها متعهد هستیم

بنیامین نتانیاهو در این باره به نقش حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین اشاره و در ادامه گزافه گویی ها همیشگی و «محور شر» خطاب کردن ایران، گفت که در سایه وجود و ادامه این محور و عوامل آن، هیچ گونه آینده ای نخواهیم داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که طی هشت ماه جنایت در غزه به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته است، امروز (یکشنبه) ادعا کرد به پیروزی کامل در نوار غزه، نابودی جنبش حماس و آزادی همه گروگان های صهیونیست متعهد است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «بنیامین نتانیاهو» در این باره به نقش حمایتی جمهوری اسلامی ایران از ملت فلسطین اشاره و در ادامه گزافه گویی ها همیشگی و «محور شر» خطاب کردن ایران، گفت که در سایه وجود و ادامه این محور و عوامل آن، هیچ گونه آینده ای نخواهیم داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین ادعا کرد: قبل از تحقق همه اهداف جنگ، به ویژه نابودی حماس آماده آتش بس نیستیم.

اظهارات نخست وزیر رژیم اشغالگر درحالی است که همزمان با تلاش مقامات این رژیم صهیونیستی برای جریان‌سازی درباره آزادی چهار اسیر طی عملیاتی در اردوگاه «النصیرات» مرکز نوار غزه، سخنگوی گردان‌های القسام از کشته شدن سه اسیر صهیونیست در جریان این عملیات خبر داد.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی تصویری اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان آزاد کردن اسرای خود در اردوگاه النصیرات سه اسیر دیگر را به قتل رسانده است که یکی از آنها تبعه آمریکا بوده است.

در پیام القسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست آمده است: کابینه شما برای به دست آوردن تعدادی از اسرا، شماری از آنها را می‌کشد و این در حالی است که وقت در حال تمام شدن است.

شاخه نظامی حماس همچنین خطاب به صهیونیست‌ها خاطرنشان کرد: اسرای شما تنها در صورت آزاد شدن اسرای فلسطینی آزاد خواهند شد.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) اعلام کرد که در عملیات خود در مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است چهار اسیر صهیونیست را آزاد کند و آنها در وضعیت خوبی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر