شوک بزرگ به ایتالیا؛ حمله وحشیانه چند سارق به باجو!

روبرتو باجو، در ویلای خود مشغول تماشای بازی اسپانیا و ایتالیا بود که با حمله چند سارق مسلح روبه‌رو شد.

شوک بزرگ به ایتالیا؛ حمله وحشیانه چند سارق به باجو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمله پنج مرد مسلح به ویلای روبرتو باجو، اتفاق عجیب شب گذشته در ایتالیا بود. اسطوره آتزوری هنگام رویارویی با دزدانی که خانواده‌اش را در یک اتاق حبس کرده بودند، مجروح شد.

به گزارش ورزش سه، روبرتو باجو که در سال 1999 به‌عنوان سومین بازیکن برتر قرن فیفا انتخاب شده بود، هنگام تماشای بازی اسپانیا و ایتالیا در جام ملت‌های اروپای 2024، قربانی یک آدم‌ربایی و سرقت خشونت‌آمیز در ویلای خود در آلتاویلا ویچنتینا شد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که پنج مرد مسلح وارد خانه فوتبالیست سابق 57 ساله شده و او و خانواده‌اش را به‌مدت 40 دقیقه در اتاقی حبس کردند.

باجو با مهاجمان درگیر شد و در این کشمکش پیشانی او آسیب دید و مجبور شد با چندین بخیه در اورژانس آرزینانو تحت درمان قرار گیرد.

باجو سعی کرد با یکی از مهاجمان مقابله کند و پس از درگیری، سارق با قنداق اسلحه به پیشانی او ضربه زد و زخم عمیقی بر جای گذاشت.

کوریره ونتو نوشته است: «باجو سعی کرد با یکی از مهاجمان مقابله کند و پس از یک درگیری بسیار کوتاه، دزد با قنداق اسلحه به پیشانی او ضربه زد و زخم عمیقی ایجاد کرد.»


در حالی که خانواده باجو محبوس بودند، مجرمان تمام اتاق‌ها را غارت کردند و ساعت، جواهرات و پول را به سرقت بردند. زمانی که بازیکن سابق فوتبال متوجه شد سارقان رفته‌اند، موفق شد در اتاق را بشکند و با پلیس تماس گرفت.

ویلای روبرتو باجو که پنج مرد مسلح به آن حمله کردند، کجاست؟

روبرتو باجو به مدت 15 سال در ملک کشاورزی خود واقع در تپه‌ای مشرف به آلتاویلا ویچنتینا در استان ونتو، به همراه همسرش آندرینا و سه فرزندشان زندگی می‌کند. ویلایی دورافتاده در مرکز زمین بزرگ و جنگلی واقع شده است.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان