بیانیه جمعی از اساتید دانشگاه‌ در حمایت از پزشکیان

ما استاد تمام های تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ کشور از بین نامزدهای معرفی شده، تنها از آقای دکتر مسعود پزشکیان برای تصدی ریاست جمهوری ایران حمایت می‌کنیم و از هم‌میهنان عزیز خود نیز می‌ خواهیم که در این انتخاب با ما همراه شوند و در روز جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور پرشور خود در مراکز رای گیری و رای به آقای دکتر مسعود پزشکیان، آینده خود و کشور را در مسی ...

جمعی از اساتید دانشگاه‌های بزرگ کشور در بیانیه‌ای ضمن دعوت به مشارکت هموطنان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از نامزدی مسعود پزشکیان حمایت کردند.
 
به گزارش ایسنا، در بخشی از این بیانیه که به امضای بیش از 200 استاد تمام دانشگاه رسیده، آمده است:
 
خوشبختانه هم اکنون فرصتی فراهم آمده است که ما می‌توانیم با رای خود زمام امور کشور را به شخصیتی دانشگاهی، فرهیخته و درد آشنا بسپاریم که صداقت، پاکدستی، مردم دوستی، جانبداری از علم و دانش و تخصص و کارشناسی از جمله ویژگی های اوست. فردی که با دارا بودن بالاترین مراتب علمی و دانشگاهی، بیش از سه دهه است که با فعالیت در سطوح عالی مدیریتی و نمایندگی مجلس شورای اسلامی، صداقت، پاکدستی و مردم دوستی خود را به اثبات رسانده است.
 
ما استاد تمام های تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ کشور از بین نامزدهای معرفی شده، تنها از آقای دکتر مسعود پزشکیان برای تصدی ریاست جمهوری ایران حمایت می‌کنیم و از هم‌میهنان عزیز خود نیز می‌ خواهیم که در این انتخاب با ما همراه شوند و در روز جمعه 8 تیرماه 1403 با حضور پرشور خود در مراکز رای گیری و رای به آقای دکتر مسعود پزشکیان، آینده خود و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهند. ان شاءالله.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان