بیگانگان دست از سر ما بر نمی‌دارند/ سازه فلزی مرموز صحرای یوتا باز هم ظاهر شد؛ این‌بار در جای دیگر!

منشور مستطیلی درخشانی که در رشته‌کوهی دورافتاده در نزدیکی لاس‌وگاس دیده شد؛ باز هم معمایی در ذهن جهانیان ایجاد کرده است. این‌که آن شی‌ء از کجا آمده و یا اینکه هنوز آنجا است، نامعلوم است و سازمان حیات‌وحش ایالات‌متحده نیز در تلاش برای حل این مسئله است.

بیگانگان دست از سر ما بر نمی‌دارند/ سازه فلزی مرموز صحرای یوتا باز هم ظاهر شد؛ این‌بار در جای دیگر!

تینا مزدکی: پلیس لاس‌وگاس در پلتفرم اجتماعی X اعلام کرد که اعضای واحد جستجو و نجات، در نزدیکی قله‌ای که بخشی از پناهگاه حیات‌وحش بود، شیء ماورایی را پیدا کردند. این قله با ارتفاع 2114 متری یکی از بلندترین قله‌های منطقه شمال لاس‌وگاس است. عکس‌های همراه با پست این سازمان نشان می‌دهد که آن سازه عجیب در مقابل آسمان آبی روشن، با چشم‌انداز دره لاس‌وگاس ایستاده است. این تصویر درست لحظه‌ای از فیلم استنلی کوبریک «2001: یک ادیسۀ فضایی» را تداعی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشیا عجیبی که حداقل از سال 2020 ظاهر می‌شوند، نه اداره پلیس و نه واحدهای جست‌وجو پاسخی نداده‌اند.در آن سال جسمی به همین شکل در صحرای یوتا، رومانی، کالیفرنیای مرکزی و خیابان معروف فرمونت در مرکز شهر لاس‌وگاس ظاهر شد. این سازه‌ها به همان سرعتی که ظاهر می‌شدند ناپدید شدند.

بیگانگان دست از سر ما بر نمی‌دارند/ سازه فلزی مرموز صحرای یوتا باز هم ظاهر شد؛ این‌بار در جای دیگر!

سازه صحرای یوتا، اولین نمونه که در دوران همه‌گیری کرونا توجه افراد را به خود جلب کرد؛ ارتفاعی حدود 3٫6 متر داشت و در منطقه‌ای به‌قدری دورافتاده در صخره جاسازی‌شده بود که مقامات از ترس گم‌شدن یا سرگردان شدن مردم هنگام تلاش برای یافتن آن، مکان آن را فاش نکردند. بااین‌حال انبوهی از گردشگران کنجکاو موفق شدند آن را پیدا کنند. البته برای رسیدن به آن، با ماشین از روی گیاهان عبور کرده بودند و زباله‌های زیادی به‌جا گذاشتند.

سازمان حیات‌وحش ایالات‌متحده که نگران است همین میزان خسارت در پناهگاه ملی حیات‌وحش کویر که برای محافظت از گونه‌ای گوسفند ساخته‌شده است و گیاهان کمیاب را در خود جای‌داده است، رخ دهد. این پناهگاه بزرگ‌ترین پناهگاه حیات‌وحش خارج از آلاسکا است و دو برابر ایالت رود آیلند است. مدیر موقت پناهگاه گفت: «مردم ممکن است با وسایل نقلیه نامناسب به دنبال آن بیایند یا درجایی که نباید رانندگی کنند و گیاهان را زیر پا بگذارند.» البته سازه‌های یوتا و امثال آن به‌طور غیرقانونی در زمین‌های فدرال نصب‌شده بودند.

منبع: amp.smh

323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان