اولین خرید تابستانی استقلال؛ کاپیتان سپاهان در یک‌قدمی آبی‌ها

باشگاه استقلال با نخستین خرید خود برای فصل جدید به توافق رسید.

اولین خرید تابستانی استقلال؛ کاپیتان سپاهان در یک‌قدمی آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از حل شدن مشکلات مربوط به مجوز حضور جواد نکونام در استقلال، این باشگاه نقل‌وانتقالات خود را آغاز کرده و مشغول مذاکره با بازیکنان حاضر در لیست این سرمربی است.

به گزارش فوتبال 360، مدیران استقلال در گام اول با محمد کریمی، کاپیتان تیم سپاهان وارد مذاکره شدند و برای امضای قرارداد با او به توافق نهایی رسیدند.

نخستین خرید استقلال در خط میانی

استقلال فصل گذشته در خط میانی با مشکلات زیادی مواجه بود و کمبود بازیکن در این قسمت زمین به‌خصوص در مقطع پایانی فصل تاثیر زیادی روی عملکرد این تیم گذاشت. موضوعی که باعث شد جواد نکونام اسم محمد کریمی، کاپیتان سپاهان را در لیست خرید خود بگذارد. مدیران استقلال پس از قطعی‌شدن حضور نکونام در فصل آینده، با کریمی وارد مذاکره شدند و طرفین به توافق نهایی رسیدند تا کاپیتان سپاهان در لیگ بیست‌وچهارم آبی‌پوش شود.

نقش کلیدی کریمی در خط میانی سپاهان

محمد کریمی در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان راهی اصفهان شده بود و در سال‌های اخیر یکی از مهره‌های ثابت خط میانی تیمش بود. او فصل گذشته 23 بازی در لیگ برتر برای سپاهان انجام داد و 2 پاس گل هم ارسال کرد.

شماره 8 سپاهان در مجموع طی 6 سال حضور در این تیم، 165 بازی انجام داد و آمار 3 گل زده و 13 پاس گل را به‌ثبت رساند. او که یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود، در ابتدای حضور او در تیم ملی فرصت انجام 3 بازی ملی را هم به‌دست آورد و امیدوار است با درخشش در استقلال جایی در خط میانی تیم ملی برای خود دست‌وپا کند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان