استقلال در مسیر بازگشت به اوج؛ آقایی‌پور، کریمی و زکی‌پور در آستانه پیوستن به آبی‌ها

باشگاه استقلال با هدف تقویت خود برای لیگ بیست‌وچهارم و جبران ناکامی‌های فصل گذشته، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را به طور جدی آغاز کرده و تاکنون با سه گزینه داخلی به توافق رسیده و مذاکرات با چند بازیکن دیگر نیز ادامه دارد.

مسئولان باشگاه استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ بیست‌وچهارم، فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده و با چند بازیکن نیز به توافق رسیده‌اند.

به گزارش ایرنا، هواداران استقلال نگران سرنوشت تیم خود هستند. نگران سرنوشت تیمی که در لیگ بیست‌وسوم عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

لیگ بیست‌وسوم برای استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بود، این تیم که تا هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران صدر جدول را در اختیار داشت به شکل ناباورانه‌ای صدر و در نهایت قهرمانی را به پرسپولیس داد!

پس از پایان لیگ برتر شایعاتی درباره جدایی جواد نکونام از استقلال مطرح شد اما در نهایت این مربی ماندگار شد.

اکنون استقلالی‌ها به دنبال بستن تیمی هستند که بتواند در لیگ برتر و جام حذفی مدعی باشد. بر همین اساس، کادر فنی استقلال در پست‌های مختلف به دنبال جذب بازیکن است.

استقلال در مسیر بازگشت به اوج؛ آقایی‌پور، کریمی و زکی‌پور در آستانه پیوستن به آبی‌ها

جواد آقایی پور پدیده فصل گذشته لیگ بیست‌وسوم که نمایش‌های خوبی را با پیراهن استقلال خوزستان داشت و مانع از سقوط این تیم به لیگ آزادگان شد، مورد توجه استقلال تهران قرار گرفته است. آنطور که از شواهد امر پیداست، طرفین درباره مبلغ قرارداد در حال گفت‌وگو هستند و رسیدن به توافق کامل محتمل به نظر می‌رسد.

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان دیگر بازیکنی است که مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته است. بر خلاف شایعات حضور وی در استقلال هنوز کنسل نشده و این بازیکن همچنان در مدار آبی‌پوشان قرار داشته و مذاکرات میان طرفین همچنان ادامه دارد.

میلاد زکی‌پور مدافع چپ سابق استقلال و فصل گذشته سپاهان نیز مذاکراتی با آبی‌پوشان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن دوباره به تیم سابقش باز خواهد گشت.

به جز این نفرات، استقلالی‌ها با چند بازیکن دیگر که در بین آنها گزینه خارجی هم به چشم می‌خورد در حال مذاکره هستند که تکلیف نهایی آنها ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان