جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در استان سمنان/ معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری

جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در امتداد رویداد بین‌المللی الف‌تا در سراسر استان سمنان برگزار شد.

جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در استان سمنان/ معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، آرزو مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سمنان از برگزاری جشنواره الگوهای یاددهی‌یادگیری در امتداد رویداد بین‌المللی الف‌تا خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای طرح شهید همت به‌عنوان سکوی نهایی و رفیع برنامه توانمندسازی معلمان در نظر گرفته می‌شود.

وی اظهار داشت: جشنواره الگوهای نوین یاددهی‌یادگیری در واقع فرصتی است تا تمامی معلمان و تلاشگران آموزش و پرورش با ایجاد بستری مناسب به جریان مستمر آموزشی و هم‌آموزی بپیوندند.

مرادی‌نسب هدف از این جشنواره را تقویت گفتمان آموزشی و تربیتی کارآمد در سطح مدارس استان، کمک به شکل‌گیری هرچه بهتر شبکه‌های تبادل نظر در بین معلمان در طول سال تحصیلی و به‌کارگیری چرخش‌های تحولی در آموزش ابتدایی با به‌روز کردن رویکردهای آموزشی در 9 رشته درسی، برشمرد.

وی در ادامه با بیان این‌که معلم، مهم‌ترین عنصر مؤثر در یادگیری است، افزود: با توجه به تغییر رویکرد آموزشی در دهه‌ی گذشته و تفاوت نیاز دانش‌آموزان امروز و دیروز، معلم باید علاوه بر هم‌گامی با رویکردها همواره به دنبال به‌روز کردن دانش و اطلاعات و ارتقا روش‌های یاددهی‌یادگیری خود باشد و گفتمان‌سازی آموزشی مستمر در طرح شهید همت نیز به‌همین‌منظور انجام شد.

مرادی‌نسب حضور همگانی معلمان ابتدایی استان در گفتمان‌های آموزشی را مایه مباهات دانست و گفت: تدریس معلمان شرکت‌کننده در 9 عنوان درسی، ثبت و مورد داوری قرار گرفت

معاون آموزش ابتدایی سمنان تصریح کرد: داوری آثار بارگذاری‌شده شامل تجزیه و تحلیل تدریس و گفتمان حضوری معلمان شرکت‌کننده است که در پایان داوری، 70 اثر برتر به مرحله استانی و 10 اثر برگزیده نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان