تبلیغات

کسب درامد از طریق ساخت و اجاره ویلا

آیا شما هم به دنبال کسب درامد از طریق ساخت و اجاره ویلا هستید؟ در این مقاله می خواهیم تمام موارد مرتبط با این موضوع را بررسی کنیم و ببینیم که چقدر هزینه و سود خواهد داشت.

اگر سری به سایت های اجاره ویلا زده باشید,متوجه خواهید شد که افراد زیادی در این زمینه مشغول هستند و چه بسا بسیاری از آنها حتی یک ویلا هم ندارند و به عنوان واسط عمل می کنند.ما می خواهیم در این مقاله متخصر, این فعالیت را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که چقدر در ماه درامد خواهیم داشت. البته این تمام موارد نیست و شما برای شروع این کار نیاز به دانش های مختلفی خواهید داشت و یا اینکه بهتر است از یک پیمانکار کمک بگیرید.

درامد اجاره ویلا به چه شکل محاسبه می شود؟

درامد اجاره ویلا به موارد مختلفی از جمله محل ویلا,کیفیت ساخت,برند بودن منطقه,امکانات و البته متراژ کل بستگی دارد و اینطور نیست که برای مالکین در یک حدود باشد.برای مثال اگر شما یک ویلای دوبلکس استخردار در سهیلیه داشته باشید که کیفیت از ساخت مناسبی هم برخوردار باشد,می توانید ماهانه بین 30 الی 80 میلیون تومان درامد داشته باشید (شبی 3 میلیون تومان). البته میزان درامد بستگی به زحمت شما برای جذب مشتری و البته رسیدگی به ویلا دارد.

متاسفانه بسیاری از دوستان بعد از مدتی باغ را رها می کنند و همین باعث می شود که مشتریان وفادار خود را از دست بدهید. توجه داشته باشید که هزینه خرید یا ساخت ویلا در یکی از شهرک های چهارباغ یا سهیلیه از حدود 4 میلیارد تومان شروع می شود و تا چند ده میلیارد تومان ادامه دارد. البته باغ های چند ده میلیاردی اغلب برای اجاره نیستند و صاحبین آنها نیازی به پول ندارند.

کسب درامد از طریق ساخت و اجاره ویلا

برای مثال اگر ویلای شما شبی 3 میلیون در روزهای اواسط هفته ارزش داشته باشد و تنها 10 روز از ماه را پر کنید,درامد خالص شما چیزی در حدود 30 میلیون تومان خواهد بود.البته به این مورد هم توجه داشته باشید که درامد ویلا روز به روز افزایش پیدا کند و بعد از مدتی شما مشتریان ثابت خواهید داشت. اگر بتوانید یک ویلای استخردار با تمام امکانات بسازید که در منطقه به نسبت خوبی با دسترس عادی داشته باشد,می توانید حداقل 20 روز در ماه آن را اجاره دهید که عدد خوبی به نظر می رسد.

برای شروع اجاره ویلا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

دوستان عزیز به این مورد توجه داشته باشید که شروع این کسب و کار نیاز به تخصص دارد و شما باید در ابتدا با مواردی که اعلام می کنیم آشنایی داشته باشید تا بتوانید تا حد امکان سود بیشتری به دست بیاورید.برخی از مهمترین موارد در هنگام خرید,ساخت یا اجاره ملک به شرح زیر می باشد :

1/ منطقه درستی را برای ساخت ویلا انتخاب کنید

اولین موردی که باید به شما بگوییم این است که برای شروع باید به سراغ یک منطقه ویلایی نشین بروید که برند باشد و بتوانید ویلای خودتان را در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید یا اجاره دهید.برای مثال اگر شما اقدام خرید ویلا در سهیلیه کنید قطعا خیلی سریع تر به نتیجه می رسید تا اینکه بخواهید سمت کمالشهر برای خود ملک بگیرید. چرا که اغلب مسافران در ابتدا به ظاهر ویلا و سپس به محلی که در آن قرار دارد توجه می کنند.

ما در ادامه توضیحات کاملی از بهترین مناطق اطراف کرج برای خرید ویلا به شما ارائه می دهیم تا بتوانید با بهترین موارد و البته سطح دسترسی آنها آشنا شوید.اما به هر حال اگر به دنبال کسب درامد از اجاره هستید,باید مسافرین شهرهای تهران و کرج را در اولویت خود قرار دهید و دلیلش هم این است که 80% مشتریان از این شهرها خواهند بود.

2/ حتما امکانات اضافه در ویلا قرار دهید

امروزه زمینه اجاره ویلا بسیار رقابتی شده و شما برای اینکه دوام بیاورید و ویلایتان را خالی نگه ندارید باید تا حد ممکن امکانات اضافه قرار دهید. برای مثال حتما یک استخر چهارفصل با آب گرم داشته باشید که کاملا سرپوشیده باشد (چرا که شخص اجاره کننده بتواند در روزهای سرد و زمستانی هم از این آپشن استفاده کند). از طرفی دیگر برای راحت تر کردن کار مسافرین پیشنهاد می کنیم که حتما یک منقل حرفه ای یا باربیکیو داخل تراس یا حیاط بگذارید! چرا که بیشتر دوستان قطعا یک شب را به کباب اختصاص می دهند و پختن این غذا روی گاز بسیار سخت خواهد بود.

البته امکانات دیگری هم از قبیل آتشکده,فضایی داخل حیاط برای نشستن و پارکینگ زیاد هستند که در مراحل بعد می توانید به آنها فکر کنید.به هر حال هر چقدر ویلای شما جذاب تر و مدرن تر باشد,شانس اینکه با قیمت بالاتری اجاره برود بیشتر می باشد.

3/ فضای سبز

فضای سبز از جمله مهمترین مواردی است که در اولین نگاه به دید مسافر می آید.شما باید برای یک ویلای 300 متری حداقل 80 متر فضای سبز مفید در نظر بگیرید و اینطور نباشد که تنها به داخل ساختمان رسیدگی کنید.چرا که در فصول گرما اغلب دوستان استفاده خاصی از داخل ویلا نمی کنند و بیشتر در حیاط غذا می پزند و می خورند.

هزینه زیباسازی فضای بیرونی ویلا بسیار کم بوده و حتی خودتان هم می توانید با چند روز وقت گذاشتن آن را تکمیل کنید که این کار نیاز به کمی دانش بنایی خواهد داشت.سعی کنید در این فضا درختان و گیاهانی بکارید که چند فصل باشند و ویلا را در تمام طول سال زیبا نگه دارند.البته نیاز به یک سیستم آبیاری هم خواهید داشت که راحت ترین راه ایجاد سوراخ های کوچک روی شلنگ آبیاری می باشد.

4/ لوازم خانگی باکیفیت

اگر سری به سایت های اجاره ویلا زده باشد متوجه خواهید شد که بسیاری از دوستان با اینکه ویلاهای بسیار لوکسی می سازند,اما از لوازم خانگی بسیار زشت و بی کیفیت برای تزیین آن استفاده می کنند و همین باعث می شود که ویلای شما در اغلب روزهای سال خالی باشد یا به قیمت مد نظرتان نرود. برای رفع این مشکل شما باید یک بودجه به نسبت خوبی برای لوازم خانگی در نظر بگیرید.البته می توانید از لوازم خانگی دست دوم هم استفاده کنید و در عین دکور کردن باید به هارمونی ویلا توجه داشته باشید.

برای مثال نباید یک میز ناهار خوری بسیار زیبا و گران قیمت را در کنار یک مبل قدیمی 2 میلیون تومانی قرار دهید و این کار باعث می شود که میز شما هم دیده نشود.اهمیت زیادی به دیزاین و تمیز بودن اتاق های خواب دهید و امروزه بسیاری از خانم ها و اقایان بر روی تخت های کثیف حتی دراز هم نمی کشند و این یعنی مشتری از دست رفته!

کسب درامد از طریق ساخت و اجاره ویلا

بهترین مناطق اطراف تهران و کرج برای ویلاسازی

ما این مقاله را بر پایه مسافرین کرج و تهران نوشته ایم و می خواهیم چند تا از بهترین مناطق اطراف تهران و کرج مانند چهارباغ,سهیلیه و تهراندشت را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که کدام مورد برای نیاز شما بهتر است.از همین ابتدا بگوییم که درامد شما ارتباط مستقیم با محل ویلا و ویو دارد و شما هر چقدر برای ملک خود بیشتری هزینه کنید,در نتیجه درامد و افزایش قیمت ملک هم زیاد می شود.به همین خاطر همیشه پیشنهاد می کنیم که ویلا را در یکی از این 3 منطقه نام برده شده بسازید یا خریداری کنید.

سهیلیه کرج

سهیلیه کرج خود شهرک ها و مناطق روستایی بسیار زیادی دارد که هر کدام یک سری ویژگی ها و قیمت هایی دارند.ما در ادامه می خواهیم چند تا برندترین و البته خوش قیمت ترین ها را بررسی کنیم و ببینیم که آیا برای سرمایه گذاری و کسب درامد مناسب هستند یا خیر.

لشکر آباد

لشکر آباد را می توانیم یکی از بهترین مناطق اطراف تهران و کرج در نظر بگیریم که پیشرفت بسیار زیادی در سال های اخیر داشته است.این روستا که یکی از مناطق چهارباغ هم در بسیاری از مواقع به حساب می آید به دلیل سرعت بالای ویلاسازی توانسته رشد جمعیت به نسبت خوبی را تجربه کند. البته همین افزایش جمعیت را می توانیم یک دلیل عالی برای خرید یا ساخت ویلا در این منطقه بدانیم و به نظر می رسد که مردم اینجا شرایط خوبی برای زندگی دارند.

از طرفی دسترسی به لشگر آباد سهیلیه بسیار راحت بوده و تنها کافیست وارد جاده هشتگرد شوید و از آن طریق ه جاده سهیلیه برسید.لشکر آباد دقیقا در این جاده قرار دارد و شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن به اینجا برسید.قیمت ویلا در لشکر آباد از حدود 3.5 میلیارد تومان شروع می شود و باتوجه به امکانات و محلی که قرار دارد تا چند ده میلیارد تومان هم ادامه دارد.

شهرک زعفرانیه

بسیاری از دوستان این شهرک را جزوی از کردان جنوبی می دانند. این شهرک در موقعیت بسیار عالی و در کنار اتوبان کرج - قزوین قرار دارد که به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مناسب و البته ویلاهای لوکس شناخته می شود.توجه داشته باشید که قیمت زمین و ویلا در این شهرک به نسبت لشکر آباد بیشتر بوده و از طرفی درامد ماهانه شما هم قابل مقایسه نخواهد بود.در اطراف شهرک باغ های میوه بسیار زیادی وجود دارد که همین باعث می شود این نقطه از لحاظ آب و هوایی یکی از بهترین های سهیلیه باشد.

این شهرک در کنار مناطق مشهور دیگری از جمله زکی آباد,آغچه حصار و قاسم گرجی قرار دارد و این یعنی هیچ منطقه کلاس پایینی در اطرافتان نخواهد بود. به حال اگر به دنبال یک شهرک با امنیت بسیار بالا و امکانات تکمیل هستید که در تمام طول سال آب مصرفی داشته باشد,پیشنهاد ما شهرک زعفرانیه می باشد.

سنقز آباد

سنقز آباد که یک روستای بسیار خوش آب و هوا در سهیلیه کرج است,به عنوان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در سال 1403 شناخته شده است و اگر سری به اینجا زده باشید,متوجه حجم عظیم ساخت ویلا خواهید شد.دسترسی به روستای سنقز آباد بسیار ساده بوده و بعد از وارد شدن به جاده قدیم کرج و رسیدن به جاده سهیلیه می توانید این منطقه را در سمت چپ جاده ببینید. مورد دیگر هم اینکه سنقز آباد از اطراف با مناطق ویلایی نشین بسیار زیادی دوره شده است که برخی از بهترین آنها عبارتند از :

  • شهرک اقدسیه
  • کوی بهروز
  • لشکر آباد
  • حمیدیه
  • شهرک سهیلیه

البته این تمام ماجرا نیست و روستای سنقز آباد از لحاظ داشتن امکانات آب,برق و گاز حرف اول را می زند و شما به هیچ عنوان برای کارهای روزانه خود به مشکل نمی خورید.مورد دیگر هم اینکه سن این روستا بسیار بالا بوده و بر اساس آثار تاریخی کشف شده به نظر می رسد که این منطقه عمری بیش از 2000 سال دارد و جزو قدیمی ترین روستاهای اطراف کرج محسوب می شود.

شهرک افشاریه

اگر به دنبال خرید زمین در کرج هستید و نمی دانید که کدام منطقه را برای ساخت ویلای خود انتخاب کنید,پیشنهاد ما شهرک افشاریه و سایر شهرک های سهیلیه و چهارباغ می باشد. شهرک افشاریه یکی از لوکس ترین و البته برندترین مناطق برای خرید ملک محسوب می شود که در چند سال اخیر به دلیل رشد زیاد امکانات خوبی به اینجا اضافه شده است. از طرفی این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته بوده و از لحاظ امنیت حرف های زیادی برای گرفتن دارد.

پوشش گیاهی افشاریه دقیقا مانند کردان بوده و شما در فصول گرما هم می توانید بدون نیاز به داشتن کولر به راحتی در ویلای خود زندگی کنید. البته این بدان معنا نیست که سیستم سرمایشی تهیه نکنید! مورد دیگر هم اینکه آب شهرک افشاریه با کردان یکی بوده و تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر قطعی آب طولانی مدت مشاهده نشده.این شهرک از اطراف با شهرک طاووسیه و کوی بهروز مرز دارد که همین باعث افزایش قیمت ویلای ساخته شده شما می شود (کل شهرک ساخته شده می باشد و هیچ زمین پرتی در آن وجود ندارد).

شهرک طاووسیه

قطعا بسیاری از شما که در زمینه ویلا فعالیت دارید یا آخر هفته ها برای تفریح با خانواده خود به این نقاط سفر می کنید,حداقل یکبار نام شهرک طاووسیه را شنیده اید. اما بهتر است بدانید که شهرک طاووسیه یکی از بهترین نقاط کردان و سهیلیه است که ویلاهای لوکس بسیار زیادی در خود دارد. از طرفی این شهرک دارای سیستم نگهبانی 24 ساعته می باشد و شما نیازی به استخدام یک فرد برای محافظت از ملک خود نخواهید داشت و تنها نصب دوربین کفایت می کند.

برای دسترسی راحت به این شهرک تنها کافیست از مسیر اتوبان کرج – قزوین شروع کنید و از پل کردان خارج شوید. از لحاظ داشتن امکانات و آب و هوا هم شهرک طاووسیه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و شما به هیچ عنوان مشکلی با آب,برق یا حتی گاز نخواهید داشت. البته قیمت زمین و ویلا در این شهرک کمی بالا بوده و ممکن است بودجه هر شخصی نرسد.

کسب درامد از طریق ساخت و اجاره ویلا

ساخت و خرید ویلا (موارد مهم)

همه ما می دانیم که ساخت ویلا از صفر می تواند سود بسیار بیشتری داشته باشد.اما برای شروع این کار شما باید در ابتدا با تمام موارد مرتبط با ساخت و ساز آشنا باشید و بدانید که مصالح ساختمانی را از کجا باید تهیه کنید. از طرفی اگر بخواهید خودتان این کار رانجام دهید نیاز به یک مهندس ناظر خواهید داشت تا بتوانید جواز پایان کار را دریافت کنید.

برای ساخت یک ویلا شما دو راه حل بیشتر ندارید :

  1. خودتان تمام کارهای ساخت و ساز را انجام دهید که در این حالت سود حاصله به نسبت بیشتر خواهد بود و شما هم تجربه به دست می آورید.
  2. برای ساخت از شرکت های پیمانکار کمک بگیرید که این شرکت ها باتوجه به ابعاد پروژه درصدی از کل قیمت را برای خود بر می دارند. البته اگر این روش انتخاب کنید,فروش ویلا کار سخت تری خواهد بود و شما دیگر نمی توانید سر یک ملکی که با 4 میلیارد ساخته شده است 1 میلیارد تومان سود کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع ویلا و زمین در مناطق اطراف تهران می توانید همین حالا وبسایت صاب ملکی به آدرس https://sabmelki.com شوید و از کمک کارشناسان زبده استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان