نماینده ایران ستاره پاکستانی را کشت!

اسکواش باز ایرانی در رقابهای تور جهانی اسکواش در مالزی موفق شد حریف مطرح پاکستانی خود را با اقتدار شکست دهد.

نماینده ایران ستاره پاکستانی را کشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابتهای تور جهانی اسکواش در مالزی که زیر نظر انجمن حرفه ای اسکواش بازان جهان برگزار شده و یکی از رقابتهای سطح بالای اسکواش محسوب می شود و از جایزه 6 هزار دلاری برخوردار است، با درخشش سپهر اعتمادپور اسکواش باز ایرانی همراه شد.
سپهر اعتمادپور در بازی نخست برابر کریس پیلای اسکواش باز کشور میزبان رفت و در یک بازی برتر با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
اعتمادپور پس برد در بازی نخست، در دیدار دوم طیب اسلام اسکواش باز مطرح و قدرتمند پاکستانی به میدان رفت و در یک بازی برتر و مقتدرانه این حریف قدر را نیز با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت. در این بازی اعتمادپور کاملا برتر بود و به اندازه ای حریف پاکستانی را تحت فشار گذاشت که پس از برتری 2 بر صفر به دلیل فشاری که به حریف پاکستانی وارد شد، وی از ادامه بازی انصراف داد تا در نهایت اعتمادپور با برتری قاطع 3 بر صفر پیروز شود.
طیب اسلام یکی از بازیکنان مطرح پاکستانی هست تا رنکینگ های بالای PSA هم آمده و توانسته جایگاه خوبی را در سطح دنیا و آسیا رقم بزند.
موفقیت سپهر مرهون برنامه ریزی، تمرین و پشتکار این اسکواش باز مستعد و حمایت های فدراسیون از وی است است. تمرینات مستمر و اعزام به کوران مسابقات متوالی از دلایل اوج گیری این اسکواش باز بوده. اعتمادپور اخیرا در مسابقات قهرمانی آسیا در دالیان چین حضور یافت و نتایج خوبی گرفت و پس از آن در تورنمنت جایزه بزرگ قطر حاضر شد و در آنجا نیز به مقام سوم دست یافت. وی که پیش از این تا رنک 45 دنیا پیش رفته بود و جزو تاپ 50 دنیا محسوب می شد، به دلیل یک مصدومیت سخت و عدم شرکت در مسابقات با افت روبرو شد اما پس از برطرف شدن مصدومیت دوباره با جهشی خیره کننده در حال حاضر رنک 146 دنیا را اختیار دارد و با ادامه این روند می تواند به جایگاه سابق خود و بازگشت به جمع تاپ 50 دنیا امیدوار باشد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان