آشنایی با اندام مثلث معکوس و اصول پوشش مناسب برای این اندام

اندام مثلث معکوس دارای ویژگی های خاص خود می باشد و زیبایی های مخصوص به خود را دارد، افراد زیادی از میان سلبریتی ها را می توان نام برد، که دارای این فرم بدنی می باشند و نکات انتخاب لباس را بر اساس فرم بدن خود رعایت می کنند و بهترین انتخاب ها را دارند. شما نیز با رعایت این نکات می توانید، زیباتر از همیشه ظاهر شوید.

آشنایی با اندام مثلث معکوس و اصول پوشش مناسب برای این اندام

فاکتور های متفاوتی در تعین الگوی فرم بدن نقش دارند، استخوان بندی، الگوی توزیع چربی، سن و بارداری، ژنتیک و ترکیبات هورمونی فرم بدن را معین می کنند. لازم به ذکر است، که تمامی فرم های بدن منجر به داشتن ویژگی های خاصی می شود و تمام آن ها زیبا هستند، با شناخت این که بدن شما دارای چه فرمی می باشد، می توانید لباس هایی را انتخاب کنید، که به زیباتر شدن شما بیشتر کمک کنند، در این مطلب با اندام مثلث معکوس آشنا می شوید و با اصول پوشش این فرم آشنایی بیشتری پیدا می کنید.

آگاهی از لباس هایی که مناسب اندام شما باشد، کمک می کند، تا بی نقص تر از همیشه بدرخشید و در هنگام خرید بهترین انتخاب ها را داشته باشید. اما پیش از معرفی لباس های مناسب بهتر است، اطلاعاتی در رابطه با فرم مثلث معکوس داشته بشید.

اندام مثلث معکوس

طبق نسبت اندازه ها در فرم مثلث معکوس عرض شانه ها بیشتر از عرض باسن می باشد و با توجه به فرم مثلی و معکوسی که این اندازه ها می سازند، کمر باریک و مشخص است و پایین تنه از بالاتنه مقدار اندکی کوچکتر می باشد. برخی از افرادی که دارای این فرم می باشند، از آن ناراضی هستند و تمایل بیشتری به داشتن فرم ساعتی شنی دارند.

خوشبختانه داشتن بالاتنه درشت می تواند، امتیازی برای شما محسوب شود، که با کمی دقت در انتخاب لباس بتوانید، فرم ساعت شنی را در اندام خود ایجاد کنید، با استفاده از روش هایی که برای انتخاب پوشش در ادامه آشنا می شوید، این امکان به راحتی برای شما میسر می شود، تا به راحتی پایین تنه را بزرگتر نشان دهید و به فرم دلخواهتان یعنی ساعت شنی نزدیک تر شوید و بی نقص تر از همیشه ظاهر شوید.

بررسی ویژگی های فرم مثلث معکوس

هر کدام از انواع فرم های بدن نیاز به رعایت نکاتی برای انتخاب لباس دارد، تا بتواند زیبایی فرد را دو چندان کند، استایل مناسب اندام ساعت شنی و نکات طلایی برای این افراد نیز می تواند، در انتخاب بهترین لباس ها برای داشتن اندام هرچه زیباتر به آن ها کمک کند.

برای داشتن مناسب ترین استایل در ابتدا باید آگاهی کافی از اندام خود به دست آورید و سپس با ایجاد تعادل جلوه زیباتری از لحاظ بصری ایجاد کنید، بنابراین انتخاب بهترین لباس ها که بتواند، در راستای این هدف به شما کمک کند، بسیار مهم می باشد، تا استایل خود را به روز نگه دارید.

افرادی با اندام مثلث معکوس باید از لباس هایی که بر شانه تاکید دارند، دوری کننند تا شانه ها بزرگتر از آنچه که هست نشان دادن نشود، چرا که ویژگی های بارز این افراد شانه های پهن تر از باسن، کمر باریک و پا های لاغر می باشد.

انتخاب لباس

در هنگام انتخاب لباس افراد دارای تیپ مثلث معکوس باید بر نیمه پایینی بدن تمرکز داشته باشند و در همین حین لباسی را برگزینند، که این توانایی را داشته باشد، تا شانه ها را متعادل و به ایجاد انحنا در قسمت میانی کمک کند. بنابر آنچه گفته شد، از خرید لباس هایی که بر شانه آن ها تمرکز شده است و دارای تزئینات سنگین در این قسمت می باشند، پرهیز کنید و با انتخاب لباس هایی که به حجم پایین تنه کمک می کنند، تعادل را برقرار سازید.

بهتر است لباس های صاف و ساده را برگزینید که این ویژگی ها بیشتر در ناحیه شانه اعمال شده باشند، همچنین لباس های چسب انتخاب های مناسبی نمی باشند، در مقابل لباس های یقه هفتی بهترین گزینه هستند. استفاده از تاپ با بند های پهن مناسب تر از بند های نازک است، چرا که بند های نازک باعث می شود، تا شانه ها بزرگتر دیده شوند و در این فرم بدن لازم است، توجه از شانه کاسته شود و بر قسمت پایین تنه معطوف گردد، تا پایین تنه حجیم تر به نظر آید.

در صورتی که ترجیح می دهید، کت بپوشید توجه داشته باشید، که قد آن به انتهای باسن برسد. همچنین از پوشیدن شلوار و کتانی تنگ نیز صرف نظر کنید، تا پاین تنه کوچکتر به نظر نرسد و در عوض شلوارهای دراپه و پیلی‌دار بپوشید.

چند نکته

پیروی از این نکات می تواند، در داشتن بهترین استایل برای افراد با اندام مثلث معکوس موثر واقع شود. لبس های دارای یقه 7 از نظر بصری به ظریف تر نشان دادن شانه کمک می کند و ساختار بدنی را زیباتر نشان می دهد، استفاده از ژاکت های کش باف پشمی جلو باز می تواند پوش مناسبی بر روی سایر لباس ها یا تاپ ها باشد.

شلوار های ساق بلند در کنار تاپ های گشاد پا های باریک را برجسته تر از آن چه که هست نشان می دهد، لباس های کالوت پوشیده یا بالاپوش نیم تنه بالایی را متعادل تر نشان می دهند و یا می توانید، از دامن یا شلوار های حجم دار در استیل خود بهره بگیرید، تا با شانه های برجسته شما ظاهری متعادل و زیبا را خلق کنند.

در کل به یاد داشته باشید، شانه های پهن شما نشانه ای از زیبایی شما می باشد و باید با افتخار شانه های خود را نشان دهید، اما از انتخاب لباس هایی که موجب می شوند، شانه ها پهن تر از آنچه که هستند دیده شود دوری کنید. در انتخاب لباس برای بالاتنه لباس های تک رنگ و تیره و ساده بهترین انتخاب ها می باشند.

بررسی بهترین لباس ها برای افراد با اندام مثلث معکوس

از انتخاب لباس با یقه قایقی و بند های نازک دوری کنید و در عوض لباس های با آستین خفاشی، یقه هفت و یقه های بلند را در اولویت قرار دهید. از پیراهن هایی کمر باریک شما را به خوبی نشان دهند و باعث حجیم نشان دادن باسن می شوند استفاده کنید. دامن های مینی یا خیلی کوتاه پا های باریک و زیبای افراد دارای اندام مثلثی را به خوبی به نمایش می گذارد و انتخاب مناسبی برای این افراد می باشد.

یقه مناسب

دقت در انتخاب یقه مناسب لباس ها از نکاتی است، که رعایت آن تاثیر بسیار مطلوبی در داشتن جلوه بصری زیباتر ایفا می کند. لازم است، یقه ایجاد خطوط افقی و قوی روی شانه و سینه را به حداقل برساند. از انتخاب لباس هایی با یقه خیلی پهن یا برعکس و خیلی نازک اجتناب کنید. پیشنهاد می شود، یقه های منتخب شما تیز و ملایم باشند.

یقه های نامتقارن نیز انتخاب مناسبی می باشند، زیرا به دور کردن توجه از خط شانه کمک می کنند و به جای برجسته کردن خط افقی قوی یک خط مورب قوی برای تمرکز چشم ایجاد می شود و به این صورت شانه ها کوچکتر به نظر می رسند.

لباس های نامناسب

برخی از لباس ها به هیچ عنوان نمی توانند، انتخاب های مناسبی برای افرادی با اندام مثلث معکوس باشند، از جمله این لباس ها باید به البسه ای اشاره کرد، که به شکل جعبه ای طراحی شده اند و شانه ها را در پارچه های سفت آویزان می کنند. لباس های شناور نیز شکل بدن و زایه زیبای آن را بی اهمیت نشان می دهند، از انتخاب لباس های بدون شکل نیز دوری کنید، زیرا این لباس ها ظرفیتی برای نشان دادن زیبایی های شما ندارند.

سلبریتی های مثلث معکوس

داشتن فرم مثلث معکوس بین سلبرتی ها بسیار رایج است و برخلاف تصور عمومی تمام سلبریتی ها ورزشکار نیستند، در واقع این افراد دارای فرم مثلث معکوس می باشند و با انتخاب لباس های مناسب که با کمک استایلیست انجام می شود می توانند، به یک مثلث معکوس جذاب تبدیل شوند و یا خود را بیشتر شبیه به فردی دارای اندام ساعت شنی نزدیک کنند.

سلبریتی هایی با فرم بدن مثلث معکوس

از میان این افراد می توان به آنجلینا جولی، شارلیز ترون، جسیکا آلبا، نائومی کمبل، رنی زلوگر، کاترین زتا و قهرمان شنای ایتالیا فدریکا پلگرینی اشاره کرد. بیشتر این افراد به قدری در انتخاب لباس عالی عمل می کنند، که به سختی می توان تشخیص داد، شانه ها از باسن پهن تر می باشند و این نکته ای است، که تمام مثلث های معکوس باید از آن پیروی کنند.

جسیکا آلبا نیز از افرادی است، که با انتخاب صحیح لباس همیشه نزدیک به فرم ساعت شنی محسوب می شود و کمر باریک خود را به خوبی نشان می دهد. همچنین در لینک های مقابل با لباس های متفا برای اندام سیب و استایل مناسب اندام ساعت شنی آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان