نگاهی به فروش خودروسازان بزرگ در قاره‌های مختلف در سال ۲۰۲۳ (+ اینفوگرافی)

بی‌ام‌دبلیو یکی از موفق‌ترین خودروسازان خارجی در چین بوده است و بیش از ۸۲۶,۰۰۰ خودرو در این کشور در سال ۲۰۲۳ فروخته است. در آوریل ۲۰۲۴، این شرکت سرمایه‌گذاری ۲.۷۶ میلیارد دلاری اضافی برای کارخانه خود در شن یانگ، شهری در شمال شرق پکن را اعلام کرد.

شرکت‌های خودروسازی اغلب کسب‌وکارهای جهانی هستند و در بسیاری از مناطق در سراسر جهان فعالیت دارند. برای کاوش عمیق تر در این موضوع، فروش خودروسازان بزرگ را بر اساس قاره، در اینفوگرافی زیر به تصویر کشیده شده است.

نگاهی به فروش خودروسازان بزرگ در قاره‌های مختلف در سال 2023 + اینفوگرافی

اطلاعات و نکات کلیدی

تمام داده هایی که برای ایجاد اینفوگرافی بالا استفاده شده است را در جدول زیر ببینید.

نگاهی به فروش خودروسازان بزرگ در قاره‌های مختلف در سال 2023 + اینفوگرافی

به گزارش روزیاتو، از اینفوگرافی بالا که در آن 10 برند بزرگ خودرو بررسی شده است، می‌توان دریافت که در سال 2023 بیشترین تمرکز فروش شورولت با 66 درصد، در آمریکای شمالی بوده است. بزرگترین بازار بعدی شورولت آمریکای لاتین است که 22 درصد از فروش را به خود اختصاص داده است.

در عوض اروپا دومین بازار بزرگ فروش فورد است و 26 درصد از فروش سال 2023 را به خود اختصاص داده است.

با حرکت به سمت خودروسازان آلمانی موجود در این نمودار، هر سه برند بخش قابل توجهی از خودروهای خود را در چین به فروش می‌رسانند. برای بی‌ام‌دبلیو و فولکس واگن، چین سهم بیشتری از فروش را نسبت به اروپا دارد.

بی‌ام‌دبلیو یکی از موفق‌ترین خودروسازان خارجی در چین بوده است و بیش از 826,000 خودرو در این کشور در سال 2023 فروخته است. در آوریل 2024، این شرکت سرمایه‌گذاری 2.76 میلیارد دلاری اضافی برای کارخانه خود در شن یانگ، شهری در شمال شرق پکن را اعلام کرد.

اولیور زیپس، رئیس هیئت مدیره بی‌ام‌دبلیو گفته است: «چین جایی است که باید باشید. موفقیت مستمر ما در بزرگترین بازار خودروی جهان تنها می تواند همراه با رشد و توسعه مستمر ما در این کشور باشد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر