استقلال با بحران کمبود بازیکن در آستانه لیگ جدید

در حالی که تنها ۳۴ روز تا آغاز لیگ برتر باقی مانده، تمرینات استقلال با تعداد اندکی بازیکن برگزار می‌شود. این موضوع که ناشی از مشکلات مالی باشگاه است، نگرانی هواداران را برانگیخته و ابهاماتی را پیرامون عملکرد این تیم در فصل پیش رو ایجاد کرده است.

 مدیریت باشگاه استقلال احتمالا اوایل هفته آینده چالش‌های مالی آبی‌پوشان را از پیش رو بر خواهد داشت تا علاوه بر پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته، از 2 ستاره بزرگ رونمایی شود.

به گزارش ایرنا، تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم در شرایطی برگزار می‌شود که تعداد بازیکنان حاضر در محل تمرین این تیم به تعداد انگشتان 2 دست هم نمی‌رسد!

این در شرایطی است که شمارش معکوس برای افتتاحیه لیگ جدید آغاز شده است و در حدود 34 روز دیگر آبی‌پوشان باید پا به مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی ایران بگذارند.

به طور حتم این اتفاق برای تیمی که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و در فصل جدید به فکر حضوری موفق در سه جام است، اتفاق خوشایندی محسوب نمی‌شود. مهم‌ترین عاملی که اتفاقات اخیر را رقم زده است مشکلات مالی باشگاهی است که چندی پیش با تغییرات مالکیت روبه‌رو شد.

هواداران استقلال نگران وضعیت تیم خود هستند و بیم آن را دارند که مبادا تیم محبوبشان در فصل نقل و انتقالات قافیه را به رقبا باخته و زمان طلایی پیش‌فصل را برای بستن تیمی قدرتمند از دست بدهد.

فرشید سمیعی که به عنوان سرپرست امور جاری باشگاه استقلال را در هفته‌های اخیر بر عهده دارد و با چند بازیکن تمدید و قرارداد امضا کرده، سخت در تلاش است تا چالش‌های مالی را از پیش رو برداشته و علاوه بر پرداخت مطالبات بازیکنان فصل گذشته از 2 ستاره بزرگ رونمایی شود.

پیگیری خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که سمیعی در این راه تا حد زیادی موفق بوده و به نظر می‌رسد که ظرف چند روز آتی(احتمالا اوایل هفته آینده) با تامین منابع مالی و تزریق پول به حساب باشگاه استقلال، علاوه بر رفع چالش‌های مالی، مطالبات بازیکنان این تیم که در لیگ بیست‌وسوم حضور داشتند را نیز پرداخت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان