تحقق ۸۰درصدی درآمد اختصاصی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از تحقق هشتاد درصدی پیش بینی درآمد اختصاصی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در چهار ماه اول سال جاری خبر داد.

تحقق 80درصدی درآمد اختصاصی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اعلام این خبر گفت: بر اساس پیش بینی بودجه سال 1403 دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با توجه به سیر کسب درآمد اختصاصی خود که از سال 1401 تاکنون روندی صعودی داشته است، پیش بینی کرده بود حداکثر سی میلیارد تومان درآمد داشته باشد؛ اما حرکت جهادی و تلاش مضاعف برای ایجاد تنوع بیشتر برای کسب درآمد اختصاصی و افزایش فعالیت های مرکز آموزش زبان فارسی و فعال کردن همه ظرفیت های آموزش در آن مرکز (حضوری و مجازی) و افزایش جذب دانشجویان غیرایرانی شهریه پرداز، حمایت و پشتیبانی از قراردادهای پژوهشی اعضای هیات علمی و... ظرف چهار ماه حدود هشتاد درصد پیش بینی محقق شد .

دکتر قاسم زاده بیان کرد: اگر همین روند ادامه یابد قطعا تا پایان سال شاهد افزایش خیره کننده درآمد اختصاصی دانشگاه خواهیم بود که در نوع خود در تاریخ دانشگاه بی نظیر خواهد بود و با عنایت به وضعیت پیشینی دانشگاه سیر صعودی درصد این افزایش قابل توجه و ستودنی است و امیدواریم طی تفاهم نامه وزارت و سازمان برنامه و بودجه افزایش درآمدها نیز به دانشگاه برگردد.

شایان ذکر است درآمدهای اختصاصی دانشگاه از سال 1400 که درآمد اختصاصی محقق شده حدود 7میلیارد و ششصد میلیون تومان بود، در سال 1401 به بیش از 17میلیارد تومان و در سال 1402 به حدود 25میلیارد تومان افزایش یافته بود و در صورت استمرار روند درآمدزایی چهارماهه اول سال جاری، احتمال افزایش درآمد اختصاصی به بیش از 50میلیارد تومان دور از ذهن نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان