استفاده از نخ کلاژن ساز جذبی و نگاهی به مزایا و معایب آن

آشنایی با نخ کلاژن ساز جذبی باعث می شود شما روش بهتری را برای لیفت کردن صورت خود استفاده نمایید. در ادامه شما می توانید اطلاعات خوبی در مورد مقایسه این مورد و سایر مورد های لیفت صورت کسب کنید.

استفاده از نخ کلاژن ساز جذبی و نگاهی به مزایا و معایب آن

اگر شما نیز تا کنون از روش ها و راه های زیادی برای جوان تر ساختن پوست خود استفاده کرده اید باید بدانید که یکی از جذدید ترین و کم خطر ترین راه ها برای جوان تر به نظر رسیدن استفاده از نخ کلاژن ساز جذبی می باشد. این نخ ها دارای خصوصیت های خاصی می باشند از این رو استفاده از ان ها می تواند تاثیرات بسیار زیاید بر روی پوست شما داشته باشد. در ادامه اطلاعاتی سودمند در این زمینه در اختیار شما همراهان گرامی قرار خواهیم داد تا بتوانید با این مدل از روش های جوانساز نیز آشنا شوید.

جذب شدن نخ لیفت چگونه عمل می کند؟

آشنایی با روش نخ کلاژن ساز جذبی پوست

روش هایی که تا کنون برای جوان تر به نظر رسیدن را انتخاب کرده اید کنار بگذارید از روش نخ کلاژن ساز جذبی استفاده کنید. در واقع روش های قبلی شامل فیلر ها، دستگاه های خاص جوان کگننده و استفاده از تزریقات بوده است ولی امروزه روش های بسیار جدید تری آمده است و می تواند تاثیرات بد کم تری برای شما به همراه داشته باشد. باسید بدانید که این روش ها علاوه بر هزینه های مالی بالا نیاز به استراحت و سپری کردن دوره نقاهت دارد.

نخ های کلازن ساز راهی برای جایگزین شدن این روش ها بوده و شما می توانید با استفاده از ان ها صورت خود را جوان تر ساخته و در نهایت باید بدانید که این نخ ها صاف بوده و بدون خار می باشند و همچنین نیاز است تا بدانید که از جنس نخ بخیه بوده و توانایی جذب شدن را دارند. این نخ ها را با نام نخ های مونو نیز می شناسند و زیر پوست کاشته می شوند و همچنین قابلیت جذب شدن نیز دارند و بعد از مدتی خود به خود جذب پوست شما می شوند و دیگر نیازی به برداشتن این مدل از نخ ها از زیر پوست وجود ندارد.

در واقع این نخ ها می توانند با تحریک کلاژن ساخته و تولید این ماده را در پوست بالا می برد و در نهایت شروع به ترمیم بافت هایی می کند که در اثر کاهش کلاژن تبدیل به بافت های پیر شده است. بعد از این که این نخ ها عملکرد خود را شروع می کنند شما شاهد بهبود بافت های پوستی خود و در نهایت شادابی و بهبود فرم پوست خودتان خواهید بود. باید بدانید که این مدل از جوان سازی پوست بی خطر بوده و حساسیت زیادی ندارد و خانم ها و آقایان در هر سنی می توانند از این مورد استفاده نمایند.

نخ های خاص کلاژن ساز

کاربرد این نخ ها

شاید برای شما نیز جالب باشد تا کاربرد های دیگر این نخ های جذبی را بدانید زیرا این نخ ها در حوزه های متفاوتی به کار می روند و شما می توانید ان ها را در مدل های مختلفی استفاده کنید. کاربرد های دیگر این نخ های کلاژنی عبارت اند از :

  • استفاده برای زیر چشم
  • استفاده برای چروک های پنجه کلاغی در اطراف چشم ها
  • درمان چروک های پیشانی
  • بهبود حالت گونه، چانه و فک
  • بهبود خطوط اطراف بینی و خط لبخند
  • بهبود چروک های اطراف گردن و دکلته
  • بهبود افتادگی های سینه، باسن و شکم
  • زیبا سازی واژن
  • درمان خطوط بغض

جالب است بدانید که این نخ ها دارای انواعی مختلف می باشند و برخی از ان ها می توانند باعث لاغر شدن در صورت شوند و این نخ ها علاوه بر این که می توانند باعث تحریک و تولید کلاژن شوند چربی های اضافی را در صورت نیز از بین خواهند برد. نخ هایی که دارای این خاصیت می باشند شامل نخ های اسکرو و نخ های لاغر کننده قوی کویل می باشند و ساختار بسیار متفاوتی دارند و معمولا برای کانتورینگ استفاده می شوند.

جوانسازی صورت با نخ های جذبی

حجم دهی نخ های مونو به صورت

جالب است بدانید که نخ های مونو علاوه بر این که کلازن سازی را روی پئست افزایش می دهند می توانند باعث تکثیر و ترمیم بافت های پوست نیز بشوند از این رو باید بدانید که شادابی و جوانی پوست شما با استفاده از همین مورد تکمیل خواهد شد. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که این نخ ها می توانند منجر به پر شدن و حجم گرفتن پوست شما شوند و این مورد بسیار غلط است و برای این که صورت شما حجم بیش تری داشته باشد نیاز است تا از نخ های حجم دهی استفاده کنید. معمولا برای حجم دهی به بخش های مختلف پوست مانند ماریونت، نازولیبال، گلابلا، گونه و چانه از نخ هایی با نام های نخ MULTI، نخ TUNNEL و نخ FILLER MESH استفاده می شود. این نخ ها نیز در زیر گروه نخ های مونو هستند ولی ساختار های بسیار متفاوت تری را دارند.

مزایای استفاده از این روش

استافده از نخ کلاژن ساز جذبی می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست شما داشته باشد و باید بدانید که این روش کم خطر تر و بی ضرر تر از روش های قبلی می باشد و شما می توانید با خیال راحت تری از این روش ها استفاده نمایید. مزیت هایی که استفاده از این روش با خود به همراه دارد عبارت اند از :

  • باقی نماندن اثرات این روش بعد از سالیان سال
  • شادابی و جوان تر شدن پوست
  • نداشتن محدودیت استفاده برای خانم ها و آقایان
  • پیشگیری از افتادگی و شل شدن پوست
  • بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست
  • بالا بردن استحکام پوست
  • از بین بردن تو رفتگی های پوستی
  • نداشتن دوره نقاهت
  • جوان تر شدن پوست با یک بار استفاده از این مورد

نخ کلاژن ساز جذبی

تفاوت این روش ها با سایر روش های جوانساز

نخ های ترمیم مونو نسبه به سایر روش های جوان تر ساختن پوست تهاجمی تر می باشد و برای جوانسازی و حجم دادن پوست خود باید نکاتی را در نظر داشته باشید. این مورد زود تر از سایر روش هااثر خود را ایجاد می کند و سایر روش ها امکان دارد تا بعد از 6 الی 7 جلسه تازه تاثیرات خود را اعمال نمایند. همچنین باید بدانید که ماندگاری این روش بیش تر از سایر روش ها خواهد بود.

این نخ ها تنها برای این مناسب می باشند که پوست فرد را جوان تر می کنند و روش های دیگر مانند نخ های لیفت کاگ دارای دنده ها و خار هایی می باشند و می توانند علاوه بر جوان تر ساختن پوست منجر به لیفت و کشیدگی ان نیز خواهند شد.

ماندگاری این روش ها

از دیگر مواردی که باید در این زمینه بدانید این است که ماندگاری این روش چقدر می تواند باشد. در واقع هدف از این مورد این است که نح های جوانساز مونو تحریک کننده کلاژن ها باشند. در واقع این روش دارای ماندگاری بالا هستند و بعد از یک دوره یک الی پنج ساله جذب پوست می شوند و ماندگاری بالا تری نسبت به سایر روش ها دارد. البته این مدل از ماندگاری ها به نوع تغذیه فرد نیز بستگی دارد.    روش های لیفت صورت

این مدل از نخ ها جذبی می باشند و با بدن انسان سازگاری دارند. این مدل از روش ها بعد از 1 الی 54 سال جذب شده و از بین خواهند رفت. بعد از این که این نخ ها جذب پوست شما شوند به راحتی از بین می روند و از بدن با مواد طبیعی مانند گلوکز و آب دفع خواهند شد. در ادامه شما عزیزان می توانید با روش های عوارض لیفت صورت با نخ و تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو نیز آشنا شوید و اطلاعاتی خوب و مفید در این زمینه ها کسب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان