پذیرفته شدن نیروی بومی برای هرمزگان در آزمون اخیر تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از پذیرفته شدن نیروی های بومی برای کادر درمان هرمزگان در آزمون استخدامی اخیر این سازمان خبر داد.

پذیرفته شدن نیروی بومی برای هرمزگان در آزمون اخیر تامین اجتماعی

صبح ساحل نوشت: غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، در یک نشست خبری به مناسبت هفته تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار صبح ساحل گفت: کادر درمان استان در بخش سازمان تامین اجتماعی با کمبود نیرو مواجه است که اخیرا با توجه به نیاز به نیروی انسانی جدید در این سازمان، یک برگزاری آزمون استخدامی برای تصدی 37 عنوان شغلی در مدیریت درمان و 40 عنوان شغلی در اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان به صورت پیمانی برگزار شد.

وی گفت: طبق نتایج این آزمون که همزمان با سراسر کشور در تاریخ جمعه 31 فروردین ماه سال 1403 برگزار شد، 4902 نفر را برای اشتغال در واحدهای بیمه‌ای و درمانی این سازمان در 31 استان کشور به‌صورت استخدام پیمانی در حال جذب هستند.

مومنی در خصوص جذب نیروی استان هرمزگان تشریح کرد: در مجموع 37 نفر بعد از برگزاری آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش در حال جذب به کادر مدیریت درمان تامین اجتماعی هستند و 21 نفر از آنان پرستارند که 19 نفرشان از نیروهای بومی خود استان هرمزگان هستند و می توان گفت در تاریخ این سازمان سابقه نداشته است.

وی افزود: دیگر نیروها 2 نفر کارشناس اتاق عمل، 2 نفر کارشناس آزمایشگاه، 3 نفر کارشناس پرتو شناسی، 2 نفر کارشناس فناوری اطلاعات سلامت، 2 نفر کارشناس هوشبری، 1 نفر کارشناس توانبخشی فیزیکی، 1 نفر کارشناس خدمات درمانی، 1 نفر ماما، 1 نفر ناظر بیمارستانی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و 40 نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای استان پذیرفته شده اند.

وی در پایان گفت: برگزاری این آزمون‌ها فرصتی مناسب برای جوانان مستعد و متعهد استان هرمزگان است تا با خدمت در سازمان تامین اجتماعی، گامی در جهت ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان و بازنشستگان این استان بردارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر