جعفرپور را از گلر سومی به کاندید تیم ملی رساندم/با هر سرمربی و دروازه‌بانی کار ‌می‌کنم

مربی دروازه بانان تیم فوتبال شمس آذر قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین گفت: علیرضا جعفرپور دو سال قبل دروازه بان سوم شمس آذر بود که با آموزش و انتقال تجربیاتم او را در آستانه ملی پوش شدن قرار دادم.

جعفرپور را از گلر سومی به کاندید تیم ملی رساندم/با هر سرمربی و دروازه‌بانی کار ‌می‌کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شهرام مهربان، مربی دروازه بانان تیم فوتبال شمس آذر قزوین در پایان نخستین جلسه تمرینی این تیم در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین درخصوص آخرین وضعیت خط دروازه این تیم و شرایط باشگاه گفت: سالیان گذشته علیرضا جعفرپور را بعنوان دروازه بان اول در خط دروازه داشتیم که امسال سرباز و راهی ملوان شد و ما یکسال با او کار کردیم و آموزش و تجربه در اختیارش قرار دادیم تاجایی که از گلر سومی شروع کرد و در آستانه دعوت به تیم ملی بود.

مهربان با اشاره به آغاز تمرینات شمس آذر افزود: اولین جلسه تمرینی سبک و خیلی خوب بود و تا چند روز آینده تیم شکل می‌گیرد و قوی تر و منسجم تر کار را دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه گلری خیلی حساس است درباره کاندیدای پیراهن شماره یک شمس آذر اظهارکرد: در صحبت با آقای زارع «احمد گوهری» دروازه بان آلومینیوم اراک که گلر خیلی خوبی است و سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و جلوی ما در چند بازی تدارکاتی و همچنین دو بازی رفت و برگشت پارسال عملکرد خوبی داشت را به همراه «افشار صداقت» گلر دوم ملوان و چند دروازه بان دیگر پیشنهاد دادیم که هر وقت قطعی شد رسانه ای می شود.

وی تاکیدکرد: هرکاری می کنم وظیفه من است چراکه من سالها تلاش کردم و نماینده استان قزوین در لیگ برتر بودم و خیلی سختی کشیدم و حتی دوست دارم تجربیاتم را به گلر زیر 23سال و امید هم انتقال دهم تا در آینده عملکرد خوبی داشته باشند و به بزرگسالان منتقل شوند یا در امیدهای شمس آذر بدرخشند.

مربی دروازه بانان شمس آذر درخصوص دروازه بانان حاضر در تمرین اول گفت: امید امیری دروازه بان زیر 23سال که نیم فصل گذشته از سپاهان به شمس آذر منتقل شد به همراه محمدرضا محمدی دروازه بان و کاپیتان امیدهای شمس آذر که یکسال است با ما تمرین می کند را امروز داشتیم.

مهربان ادامه داد: امیری با شمس آذر قرارداد 3ساله دارد ولی محمدی قراردادش تمام شده که امروز برای جبران کمبود دروازه بان خواستیم در تمرین حاضر شود.

وی درخصوص انتخاب مازیار زارع بعنوان سرمربی شمس آذر هم تصریح کرد: آقای زارع بازیکن ملوان و پرسپولیس و تیم ملی بوده و در تیم های اماراتی هم حضور داشته و بازیکن خیلی بزرگی است که آمده ایم به او کمک کنیم.

مهربان ادامه داد: هرکس باشد در راستای اهداف حرکت می کنیم و با هر سرمربی و دروازه بانی می توانم کار کنم.

وی در پایان با اشاره به فرصت کم باقیمانده تا شروع لیگ برتر گفت: زمان خیلی کم است و باشگاه مشغول تکمیل بازیکنان است و انشاءالله تا دوشنبه یا سه شنبه تیم کامل را در اختیار خواهیم داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر