تابستان ۱۴۰۳ به کدام کشور سفر کنیم؟

با رسیدن فصل زیبای تابستان و شروع تفریحات آبی مهیج، وقت آن است که چمدان خود را جمع کرده و با خرید تور خارجی، یک تعطیلات تابستانی جذاب را برای خود رقم بزنید!

تابستان 1403 به کدام کشور سفر کنیم؟

با رسیدن فصل زیبای تابستان و شروع تفریحات آبی مهیج، وقت آن است که چمدان خود را جمع کرده و با خرید تور خارجی، یک تعطیلات تابستانی جذاب را برای خود رقم بزنید!

فصل گرما، بهترین زمان برای سفر به مناطق خوش‌آب‌وهوا و شرکت در فستیوال‌های جذاب تابستانی است که لذت فاصله‌گرفتن از زندگی روتین و تکراری و آغاز خوش‌گذرانی را به ما هدیه می‌دهد.

اگر هنوز نمی‌دانید که برای تعطیلات تابستانه خود به کجا سفر کنید، با ما تا پایان این مقاله همراه شوید و چند مورد از بهترین مقاصد گردشگری در تابستان 1403 را بشناسید.

سفر به جزیره بالی

بالی و اندونزی اولین مقصد گردشگری محبوبی است که می‌خواهیم برای گذراندن تعطیلات تابستانی عالی، به شما عزیزان پیشنهاد دهیم.

بالی یک جزیره کوچک، اما شگفت‌انگیز در اقیانوس هند و سرزمین زیبای اندونزی است که از ترکیب فرهنگ غنی هندوئیسم با جاذبه‌های دیدنی متعدد، تبدیل به قلب گردشگری این منطقه شده است.

این جزیره با دارابودن طبیعتی بی‌همتا، سواحل خیره‌کننده با آبی زلال، کوهستان‌های دیدنی، جنگل‌های سرسبز و … سفری به‌یادماندنی را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

بازدید از دهکده تنگانان (Tenganan) و گونه پانداهای بامزه‌ای که در این منطقه نگهداری می‌شوند، یکی از محبوب‌ترین تفریحات بالی به شمار می‌رود.

برای رفتن به بالی، تنها کافی است ویزای توریستی این منطقه را دریافت کرده و سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

سوئیس بهشت پنهان!

سفر به سوئیس در هر فصلی می‌تواند بازدیدکنندگان را به وجد بیاورد، اما تابستان یکی از بهترین زمان‌های گردش در این منطقه است؛ چرا که طبیعت سوئیس در فصل‌های بهار و تابستان از همیشه دیدنی‌تر می‌شود و نسیم خنکی در آن می‌وزد.

جالب است بدانید سرچشمه بزرگ‌ترین رودخانه‌ها، نهرها و دریاچه‌های اروپایی در کشور سوئیس هستند که در فصل تابستان بسیار پر آب می‌شوند. به همین خاطر است که تابستان‌های سوئیس بسیار خنک است و آب‌وهوای مطلوبی در آن جریان دارد.

تمامی گردشگرانی که قصد سفر به سوئیس در فصل تابستان را دارند، می‌توانند از تفریحات آبی جذاب مانند جشنواره‌های ساحلی، رفتینگ، قایق‌رانی و … لذت ببرند.

تفلیس گرجستان سفری مقرون‌به‌صرفه

ازآنجاکه گرجستان دارای آب‌وهوایی سرد و خشک است، تابستان یکی از بهترین زمان‌های سفر به این کشور محسوب می‌شود.

گرجستان یکی از دیدنی و تفریحی‌ترین مقاصد توریستی به شمار می‌رود که تفلیس به‌عنوان پایتخت آن شناخته می‌شود.

رفتن به پارک آبی جینو پارادایس تفلیس، کوهنوردی در کوه‌های قفقاز، بازدید از قلعه ناریکالا، قدم‌زدن در شهر قدیم تفلیس، پارک آبی باتومی، بازدید از دریاچه لاک‌پشت و … تنها گوشه چشمی از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی گرجستان هستند.

تابستان 1403 به کدام کشور سفر کنیم؟

طبیعت زیبای کانادا

کانادا یکی از کشورهای توریستی محبوب است که از شهریور تا آبان‌ماه، مقصد عالی برای سفر به شمار می‌رود؛ چراکه طبیعت کانادا در این زمان‌ها مسحورکننده است و آب‌وهوایی مطبوع در آن جریان دارد.

کانادا متشکل از جاهای دیدنی فراوان و مناظر باورنکردنی اعم از پارک ملی فوندی، مسیر زیبای کابوت، سواحل آرگیل، آبشار نیاگارا و … است که بازدید از آن‌ها روح هر بیننده‌ای را جلا می‌بخشد.

از دیدنی‌ها و طبیعت بکر کانادا که گذر کنیم، به مکان‌های تفریحی خارق‌العاده آن مانند شهر مونترال و شرکت در جشنواره‌های تابستانی آن، قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر کبک، گردش و تفریح در منطقه هالیفاکس، بازدید از خرس‌های قطبی چرچیل و … می‌رسیم که هر توریستی را شگفت‌زده می‌کند.

ترکیه و شهر رؤیایی استانبول

سفر به کشور فرهنگی تاریخی ترکیه و شهر زیبای استانبول، همیشه از پرطرف‌دارترین مقاصد گردشگری ما ایرانیان بوده است.

مژده می‌دهیم که گشت‌وگذار در این منطقه در فصل تابستان، تفریحات جذاب جدیدی را به گردشگران ارائه می‌دهد.

درست است که آب‌وهوای ترکیه در تابستان بسیار گرم و کمی شرجی می‌شود، اما این فصل بهترین زمان برای شرکت در فستیوال‌های پر شوروشوق استانبول و همچنین لذت‌بردن از تفریحات آبی محسوب می‌شود.

سواحل آنتالیا و استانبول در تابستان، به یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های ترکیه تبدیل می‌شوند؛ جشن‌های ساحلی بهترین لحظات عمرتان را رقم می‌زنند و استخرهای همراه با موسیقی زنده آدرنالین شما را به بالاترین سطح ممکن می‌رسانند.

طعم خوش قدم‌زدن در سواحل زیبای فلورانس ایتالیا

اگر می‌خواهید غرق در هنر شده، نقاشی‌های محبوب جهانی را تماشا کنید و درعین‌حال به مراکز تفریحی بی‌همتا بروید، شهر فلورانس ایتالیا شما را به رؤیایتان می‌رساند!

فلورانس یک منطقه بسیار خاص و منحصربه‌فرد در ایتالیا است که حال و هوایی متفاوت را به‌تمامی گردشگران خود هدیه می‌دهد.

رفتن به باغ‌های بوبولی، پرسه‌زدن در میدان میکل آنژ، بازدید از کلیسای سانتا ماریا دل فیوره، رفتن به فستیوال‌های تابستانه و لذت‌بردن از آفتاب داغ سواحل از بهترین جاذبه‌های فلورانس در تابستان هستند.

تابستان 1403 به کدام کشور سفر کنیم؟

لندن و جشنواره‌های تابستانی مهیج

لندن به یکی از لاکچری‌ترین شهرهای انگلستان که با موسیقی، رقص و شادی تلفیق شده است شهره دارد و سالانه بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

در فصل تابستان، خبری از بارش باران‌های سنگین همیشگی لندن نیست و شما می‌توانید به‌راحتی از تابش آفتاب درخشان این شهر نهایت استفاده را ببرید.

می‌پرسید چرا لندن یکی از بهترین مقاصد سفر خارجی در تابستان است؟ بسیار واضح و مبرهن است؛ زیرا این شهر در تابستان بیشترین رویدادهای سرگرم‌کننده و جشنواره‌های مخصوص آب‌وهوای گرم را ارائه می‌دهد.

جشنواره‌های تابستانه بسیاری همچون جشنواره غذای پارک ریجنت، چوگان چسترتون، فستیوال‌های کاوالکد ونیز کوچک، رقص و آواز در پارک سنت جیمز و … در لندن برگزار می‌شوند که در فصل‌های دیگر خبری از آنها نیست.

تایلند محبوب‌ترین مقصد گردشگری جهان

وقتی صحبت از سفر به تایلند می‌شود، منظورمان بازدید از مناطق خیره‌کننده پوکت و بانکوک نیز هست که هر یک دیدنی‌های منحصربه‌فردی را در دل خود جای‌داده‌اند.

مناظر طبیعی تایلند در کنار تفریحات آبی مختلف، باعث شده مسافران از سراسر جهان به این کشور زیبا سفر کنند.

سواحل تایلند را می‌توان بی‌همتا دانست! چراکه مانند کارت‌های پستال زیبا هستند؛ به‌گویی که هنر دست خداوند در طراحی این مناطق بسیار شفاف دیده می‌شود.

از سواحل زیبای تایلند که گذر کنیم، آبشارها، تپه‌ها، جنگل‌های سرسبز و … ظاهر می‌شوند که بسیار بحث‌برانگیز هستند.

برخی از زیباترین جاذبه‌های تایلند را می‌توان مجمع‌الجزایر پوکت، آبشار تی لر سو، آبشار اروان، شهر باستانی سوکوتای، سازه خاطره آمیز چیانگ مای و … دانست.

قبرس و دیدنی‌های فراوان

قبرس یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق واقع در دریای مدیترانه است که در تمامی فواصل، گردشگران را شگفت‌زده می‌کند.

فرقی ندارد در فصل بهار و تابستان یا … به این منطقه سفر کنید، قبرس همیشه زیبا و دیدنی است! اما دلیلی که بیشتر گردشگران فصل تابستان را برای سفر به این جزیره چشم‌نواز انتخاب می‌کنند، فستیوال‌های شاد تابستانی آن است.

در قبرس رستوران‌های محلی متنوع، سواحلی با شن و ماسه‌های گرم و دلپذیر، آثار تاریخی جذاب و بسیاری از تفریحات آبی مهیج انتظار شما را می‌کشد.

چطور به بهترین مقصد سفر خارجی در تابستان 1403 برویم؟ ؛سخن پایانی

در این مقاله برخی از بهترین مقاصد توریستی خارجی را به شما عزیزان معرفی کردیم که برای گذراندن تعطیلات تابستان بسیار مناسب هستند، اما چطور می‌توانیم به این مناطق سفر کنیم؟

این جا است که شرکت گردشگری توریک، کار شما را راحت می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو تورهای خارجی مختلف، خرید تور با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و همچنین اقدام برای دریافت ویزای توریستی به مجموعه گردشگری توریک مراجعه نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر