دیدار وزیر دفاع، رئیس هلال احمر و رئیس دانشگاه آزاد با مسعود پزشکیان +تصویر

وزیر دفاع گفت: لازم بود گزارش هدفمندی را از مجموعه کارهایی که وزارت دفاع انجام داده به دکتر پزشکیان ارائه کنیم و ان شاءالله مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدار وزیر دفاع، رئیس هلال احمر و رئیس دانشگاه آزاد با مسعود پزشکیان +تصویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه سردار یعقوبی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع، آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سردار طلایی نیک معاون توسعه، مدیریت و برنامه ریزی راهبردی امور مجلس وزارت دفاع و شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، به دیدار مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب رفتند تا پیروزی او در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک بگویند.

بنابر روایت ایسنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع پس از دیدار با پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: وزارت دفاع وزارتخانه ای بسیار مهم است که نقطه وصل دولت و نیروی‌های مسلح بوده و مسئولیت حمایت از نیروهای مسلح را بر عهده دارد. لازم بود گزارش هدفمندی را از مجموعه کارهایی که وزارت دفاع انجام داده را به پزشکیان ارائه کنیم و ان شاءالله مورد استفاده قرار بگیرد. همه این‌ها برنامه‌هایی بوده که انجام شده و در آینده باید دنبال شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد

دیدار وزیر دفاع، رئیس هلال احمر و رئیس دانشگاه آزاد با مسعود پزشکیان +تصویر

همچنین بنابر روایت ایسنا، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

طهرانچی درباره این دیدار اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و بخش جدی از کشور را در خودش جای داده و رسالت اجتماعی را در تربیت نیروی انسانی دارد، در این جلسه به مشکلات سرمایه انسانی پرداختیم و در کنار آن به این مساله که دانشگاه‌های ایران باید وارد تیپ نوع 3 و 4 شوند، یعنی از مدل دانشگاه‌های آموزش و پژوهشی بیرون بیایند و وارد مدل دانشگاه‌های جامعه پرداز شوند، مطرح شد.

وی افزود: ان شاءالله در همین مسیر و در دولت آینده بتوانیم به استقرار، نگاه عدالت محوری و همچنین در ارتقای سرمایه انسانی کشور کمک کنیم تا دانشگاه هم پیش از پیش بتواند کار کند تا همراه دولت بتوانیم به افق‌های نظام برسیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: آقای پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کردند که باید دانشگاه‌های در برگیرنده علم و فناوری و بحث جامعه پردازی را در درون خودش مطرح کند.

دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با رئیس جمهور منتخب

دیدار وزیر دفاع، رئیس هلال احمر و رئیس دانشگاه آزاد با مسعود پزشکیان +تصویر

همچنین پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب با مسعود پزشکیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر