انجمن هنرهای نمایشی پاتوق تمامی فعالان هنری لرستان

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هیئت مدیره منتخب انجمن هنرهای نمایشی استان بین اهالی این هنر اعتمادسازی کنند.

انجمن هنرهای نمایشی پاتوق تمامی فعالان هنری لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،  رضا نیازی در نشست مدیرکل با هیئت مدیره منتخب انجمن هنرهای نمایشی استان اظهار کرد: امسال با توجه به اساسنامه جدید فراخوان انتخابات هیئت مدیره این انجمن طی دو نوبت اعلام و خوشبختانه با استقبال خوب اهالی تئاتر و هنرهای نمایشی روبرو شد.

وی ادامه داد: حدود 30 نفر برای هیئت مدیره اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که بعد از بررسی صلاحیت افراد، نهایتا 14 نفر برای کاندیدایی انتخاب شدند.

نیازی با بیان اینکه در این بررسی‌ها کاندیداتوری 2 نفر بعنوان بازرس و 12 نفر برای هیئت مدیره تایید شد، افزود: خوشبختانه این دوره از انتخابات با استقبال خوب اهالی هنرهای نمایشی روبرو و در کمال صحت و سلامت برگزار شد و از اقصی نقاط استان شرکت کردند که به لحاظ آمار یکی از بی‌نظیرترین انتخابات‌های انجمن‌های هنرهای نمایشی استان طی ادوار گذشته بوده است و نهایتا در شرایط ویژه هیئت مدیره انتخاب شدند.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون اقدامات اولیه جهت ثبت انجمن انجام شده و مراحل قانونی را طی کرده‌ایم، اضافه کرد: در همین راستا لازم است که هیئت مدیره بعد از این نشست، ارکان جلسه را تعریف و صورتجلسه کنند تا برای گام‌های بعدی و ثبت انجمن، طبق روال اقدامات دیگر انجام شود.

نیازی تصریح کرد: امیدواریم انجمن هنرهای نمایشی مامن و ماوایی برای فعالان و هنرمندان این حوزه باشد و شاهد شکوفایی و رشد هر چه بیشتر و بهتر هنرهای نمایشی باشیم.

وی بیان کرد: در همین راستا ضرورت دارد که هیئت مدیره منتخب بین اهالی هنرهای نمایشی اعتمادسازی کنند تا افرادی که فاصله گرفتند پای کار بیایند و در ادامه ساماندهی این بخش را شاهد باشیم. انجمن نمایش باید پاتوقی برای تمامی دست‌اندرکاران این حوزه باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان