انتخاب استایل برای افراد قد کوتاه و نکات جذابیت بیشتر

همانطور که می دانید یکی از دغدغه افراد قد کوتاه انتخاب لباس مناسب قدشان می باشد که از تنوع بالایی برخوردار است و بسته به سلیقه و همچنین موقعیت مکانی تان می توانید لباس مناسبی را انتخاب کنید از این رو، در ادامه مطلب شما را با استایل برای افراد قد کوتاه آشنا خواهیم کرد.

انتخاب استایل برای افراد قد کوتاه و نکات جذابیت بیشتر

انتخاب استایل مناسب در بین خانم ها و آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که خانم ها و آقایان قد کوتاه تمایل دارند با انتخاب لباس مناسب قد بلند و کشیده تر به نظر آیند بنابراین، اگر شما نیز قد کوتاهی دارید و به دنبال استایل برای افراد قد کوتاه هستید می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل تیپ لاکچری برای افراد قد کوتاه

افراد به منظور زیباتر شدن استایل شان باید متناسب با قدشان تیپ مناسبی را انتخاب گنند که با رعایت یک سری ترفندها می توانید تیپ منحصر به فردی داشته باشید و به منظور یک انتخاب لاکچری می توانید از تصاویر این مقاله کمک بگیرید.

استایل های زیبا برای افراد قد کوتاه

انتخاب لباس های مناسب به منظور داشتن استایل لاکچری نقش مهمی را ایفا می کند که خانم و آقایان قد کوتاه باید در انتخاب لباس های خود دقت لازم را داشته باشند به همین خاطر، در ادامه مطلب شما را با تیپ مناسب افراد قد کوتاه بیشتر آشنا می کنیم و همچنین تصاویری از تیپ مناسب افراد قد کوتاه را در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها تیپ منحصر به فردی داشته باشید.

استایل مونوکروم

همانطور که می دانید استایل هایی با چند رنگ متفاوت به دلیل تکه تکه بودن باعث کوتاه تر نشان دادن قد از حالت واقعی می شود و استایل مونوکروم که استایل یکدست و تک رنگ می باشد باعث بلند تر نشان دادن قدتان می شود و استفاده از این استایل با رنگ های طوسی، کرم و دیگر رنگ های خنثی گزینه مناسبی می باشد و برای روز های بهار رنگ های پاستلی گزینه مناسبی هستند و اگر علاوه بر قدکوتاه اندام توپر دارید می توانید از استایل مونوکروم با رنگ های تیره مانند مشکی کمک بگیرید.

زیباترین استایل برای افراد قد کوتاه

استفاده از لباس و مانتو با خطوط عمودی

افراد قد کوتاه می توانند از لباس هایی که طرح های خطوط افقی و عمودی دارند استفاده کنند که در واقع خطوط عمودی باعث کشیدگی و لاغر دیده شان اندام تان می شود  بنابراین از لباس هایی که خطوط عمودی دارند در تیپ تان استفاده نمایید.

تصاویر استایل برای افراد قد کوتاه

دوری از استایل اوورسایز

مانتوهای اوورسایز یا گشاد، پفی و چین دار باعث کوتاه تر نشان دادن قد می باشد از این رو، مانتوهای ظریف و اندامی مناسب افراد قد کوتاه هستند که یکی از انتخاب مانتوهای کتی به منظور بلند نر نشان دادن قد گزینه مناسبی است و همچنین سارافون های ظریف و مانتوهای بلند تا روی پا نیز در بلند نشان دادن قد خانم ها نقش مهمی را ایفا می کند.

مدل استایل مناسب افراد قد کوتاه شیک

انتخاب دامن مناسب

انتخاب دامن مناسب در بلندی یا کوتاهی قد نقش مهمی را ایفا می کند بنابراین خانم های قد کوتاه باید از دامن هایی که قدشان تا وسط ساق پا است پرهیز کنند و دامن های کوتاه تا بالای زانو یا روی زانو مناسب می باشد و همچنین دامن های بلند تا روی پا که دارای طرح های زیر هستند و همچنین پیراهن های ماکسی گزینه مناسبی هستند.

مدل استایل زیبا مناسب افراد قد کوتاه

شلوارهای بوت کات و فاق بلند

شلوار بوت کات به مدلی از شلوارهای راسته گفته می شود که در قسمت زیر زانو گشاد می شوند و در واقع نوعی شلوار دمپا گشاد می باشد که  مدل فاق بلند آن مناسب بانوان قد کوتاه است که راسته بودن این مدل شلوار باعث خوش فرم و بلند تر نشا دادن پا و همچنین فاق بلند آن نیز باعث کوچک تر نشان دادن شکم و پهلو می شود.

انواع استایل برای افراد قد کوتاه

کفش پاشنه بلند همرنگ شلوار

از دیگر آیتم های کاربردی مناسب افراد قد کوتاه کفش های پاشن بلند هستند که دارای طرح و مدل های مختلفی هستند و بسته به سلیقه و استایل تان می توانید مدل مناسبی را انتخاب کنید  و این نکته را به خاطر داشته باشید که استفاده روزانه از کفش های پاشنه بلند به کمر آسیب می زند و بهتر است در موقعیت های خاص از کفش های پاشنه بلند استفده نمایید که مدل نوک تیز با پاشنه باریک به کشیده تر نشان دادن قد کمک می کند و در صورتی که با رنگ شلوار ست شود تاثیر آن چندین برابر می شود و بهتر است بلندی شلوارتا تا روی کفش باشد و علاوه بر کفش های پاشنه دار کفش های تخت نوک تیز نیز در بلند تر دیده شدن قد تاثیر زیادی دارد.

متفاوت ترین استایل برای افراد قد کوتاه

استفاده از کمربندهای باریک

از اکسسوری های مناسب افراد قدکوتاه استفاده از کمربندهای باریک است که در صورت استفاده درست به ظاهر افراد جلوه مناسبی می بخشد و بهتر است در قسمت زیر سینه از کمربندهای باریک استفاده نمایید  و اگر تمایل به استفاده از کیف را نیز دارید می توانید از کیف های متوسط یا کوچک استفاده نمایید زیرا، کیف های بزرگ قد را کوتاه تر نشان می دهند.

مدل تیپ برای افراد قد کوتاه شیک

استایل مناسب افراد قد کوتاه

مدل منحصر به فرد تیپ مناسب قد کوتاه

تیپ برای افراد قد کوتاه

مدل خاص تیپ مناسب قد کوتاه

استایل مناسیب خانم های قد کوتاه

انواع مدل تیپ مناسب قد کوتاه

استایل لاکچری برای خانم های قد کوتاه

مدل خاص استایل مناسب افراد قد کوتاه

تیپ مناسب خانم های قد کوتاه

مدل لاکچری استایل مناسب افراد قد کوتاه

مانتو بلند مناسب خانم های قد کوتاه

مدل زیبا تیپ برای افراد قد کوتاه

ستایل اسپرت مناسب قد کوتاه

مدل تیپ برای افراد قد کوتاه در رنگ زیبا

ست کت و شلوار طرح دار مناسب قد کوتاه

انواع مدل تیپ برای افراد قد کوتاه

استایل آقایان قد کوتاه

آقایان نیز مانند خانم ها به تیپ و استایل خود اهمیت می دهند و آقایان قد کوتاه نیر بهتر است در انتخاب لباس مناسب دقت لازم را داشته باشند که یکی از لباس های پرطرفدار در بین آقایان پیراهن می باشد که بهتر است مدلی را انتخاب کنند که نسبتا بلند و آراد باشد و به راحتی بتوانید آن را زیر شلوار قرار دهید و از پیراهن های جذب و اندام استفاده نمایید و دقت داشته باشید که جنس پیراهن انتخابی شما ضخیم و از ایستایی بالایی برخوردار باشد و البته پیراهن های گشاد نیز باعث چاق تر نشان دادن اندام تان می شود بنابراین مناسب ترین پیراهن برای آقایان قد کوتاه پیراهن کاملاً سایز با اندازه مناسب است و به رنگ پیراهن نیز دقت داشته باشید که بدون طرح و ساده باشد و اگر تمایل به استفاده از کراوات دارید از کراوات های پهن استفاده نکنید و همچنین کراوات انتخابی شما باید به اندازه ای بلند باشد تا کمی بر روی کمربند شلوار قرار بگیرید و به منظور انتخاب شلوار استفاده از شلوارهای با فاق بلند گزینه مناسبی است.

مدل تیپ مناسب قد کوتاه شیک

مدل پیراهن مردانه مناسب قد کوئاه

تصاویر مدل تیپ مناسب قد کوتاه

استایل مناسب آقایان قد کوتاه

خاص ترین استایل برای افراد قد کوتاه

تیپ لاکچری مناسب آقایان قد کوتاه

مدل خاص استایل مناسب افراد قد کوتاه

مدل تی شرت و شلوار برای افراد قد کوتاه

مدل زیبا استایل مناسب افراد قد کوتاه

استایل خاص مناسب آقایان قد کوتاه

انواع مدل استایل مناسب افراد قد کوتاه

تیپ اسپرت آقایان قد کوتاه

مدل استایل خاص مناسب افراد قد کوتاه

استایل آقایان قد کوتاه با شلوار جین

مدل متفاوت تیپ برای افراد قد کوتاه

تیپ اسپرت آقایان قد کوتاه

مدل لاکچری تیپ برای افراد قد کوتاه

تیپ برای آقایان فد کوتاه

مدل خاص تیپ برای افراد قد کوتاه

استایل مناسب آقایان قد کوتاه

مدل تیپ خاص برای افراد قد کوتاه

تیپ مناسب آقایان قد کوتاه

مدل تیپ زیبا برای افراد قد کوتاه
شما دوستان عزیز می توانبد با کلیک بر روی استایل خیابانی 2024 و استایل جین  می توانید تیپ های مختلفی را مشاهده کنید و همچنین می توانید با ایده گرفتن از آن ها تیپ منحصر به فردی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر