پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دکتر افشارچی استاندار زنجان در پی شهادت اسماعیل هنیه

حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دکتر افشارچی استاندار زنجان طی پیامی، به ترور شهید اسماعیل هنیه واکنش نشان دادند و تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مشترک حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دکتر افشارچی استاندار زنجان در پی شهادت اسماعیل هنیه

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه آغوش خود را برای شهادت و دیدار معشوق ازلی گشوده اند و هرلحظه آرزوی دیدار یار را دارند. 
شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی سپری کرده بود، ملت ایران، فلسطین و اسلام را سوگوار کرد. 
 
باری دیگر ددمنشان صهیونیست، ذات کثیف، ‌پلشت و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساندند.
 
قطعا این جنایت سبعانه و ددمنشانه آنها در درگاه الهی و ملت بزرگ فلسطین و ایران اسلامی بی جواب نخواهد ماند، ولی نویدبخش پیروزی بزرگ ملت فلسطین از چنگال این جرثومه فساد و تباهی است که به زودی به خواست و مشیت الهی رقم خواهد خورد. 
 
 آنچنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: پیش‌بینی50 سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، به‌تدریج در حال تحقق است و عملیات معجزه‌آفرین طوفان‌الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین‌برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است. 
 
اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت این برادر مجاهد را به ملت فلسطین،‌ ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت داریم.

علی خاتمی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

محسن افشارچی
استاندار زنجان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر