پیش‌بینی وضعیت هوا تا پایان هفته آینده

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، ماندگاری هوای گرم در کشور طولانی خواهد بود و تا پایان هفته آینده ماندگاری هوای گرم در کشور را خواهیم داشت.

پیش‌بینی وضعیت هوا تا پایان هفته آینده

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب وهوا در روزهای آینده در کشور توضیحاتی ارائه کرد.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب وهوا در روزهای آینده در کشور گفت: برای امروز بارش‌هایی را در جنوب شرق استان فارس، شمال استان هرمزگان جنوب استان سیستان و بلوچستان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای فردا یعنی روز پنجشنبه در شمال استان هرمزگان، جنوب استان فارس نیز بارش‌هایی گزارش می‌شود. بارش‌های خفیفی در استان گلستان اتفاق خواهد افتاد برای روز جمعه بارش‌هایی را در استان خراسان شمالی و همچنین بخش‌هایی از استان هرمزگان به ویژه قسمت‌های شمالی و غربی و همچنین جنوب استان فارس بارش‌هایی را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تصریح کرد: درخصوص این بارش‌ها نیز هشدارهایی صادر شده است این بارش‌ها عمدتا رگباری هستند و غالبا در ساعات عصرگاهی اتفاق می‌افتند. این بارش‌ها محلی و نقطه‌ای هستند، این بارش‌ها می‌تواند خطرناک باشد. مردم این مناطق توجه داشته باشند که در ساعات عصرگاهی از قرار گرفتن در بستر رودخانه‌ها و رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

ضیاییان تصریح کرد: فردا در نیمه شمالی کشور قدری کاهش دما را شاهد خواهیم بود. همچنین برای نیمه جنوبی افزایش دما را خواهیم داشت و در روز جمعه اغلب مناطق کشور خیلی اندک کاهش دما را در حدود 1 درجه خواهند داشت و دما تعدیل خواهد شد. در روز شنبه نیز مجددا در نیمه شمالی افزایش دما را خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور نیز تغییری در دما نخواهند داشت.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تقریبا اغلب مناطق کشور یک افزایش دمای کمی را خواهند داشت البته این افزایش دما مانند آنچه که در هفته گذشته تجربه کرده‌ایم نیست اما ماندگاری هوای گرم در کشور طولانی خواهد بود و تا پایان هفته آینده ماندگاری هوای گرم در کشور را خواهیم داشت.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر