دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان سمنان/ رویدادی رقابتی مهارت محور

فرمانده انتظامی استان سمنان از برگزاری دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه در قالب یک رویداد رقابتی مهارت محور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه استان سمنان/ رویدادی رقابتی مهارت محور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سردار جلیل موقوفه ئی در گفت و گویی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه کارکنان وظیفه در جهت شناسایی و کشف استعداد برتر و نخبگان دارای مهارت برای ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی و افزایش شایستگی ها ایجاد نشاط و افزایش جذابیت دوره خدمت ضرورت ، افزایش انگیزه و خلاقیت در آنان قرار است، دومین دوره مسابقات مهارت آموزی کارکنان وظیفه در قالب یک رویداد رقابتی مهارت محور به صورت چهار مرحله در سال 1403، با هماهنگی و راهبری قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و جمعیت هلال احمر برگزار شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای این مسابقه در مرحله اول از شانزدهم تیرماه نسبت به شناسایی و ثبت نام سربازان ماهر آغاز شده است ، اضافه کرد: بعد از اجرای مرحله شهرستانی و راهیابی به مرحله استانی با حضور اساتید و گرفتن آزمون کتبی 20 نفر از منتخبان در 20 رشته اعلام شده و به مرحله سازمانی راه خواهند یافت که در نهایت افراد برتر به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

به گفته سردار موقوفه ئی برای تشویق کارکنان وظیفه عزیز در این مسابقات ، در هر مرحله جوایز و هدایایی مناسب پیش بینی و اهدا خواهد شد که در مرحله سازمانی به 3 نفر برتر به ترتیب 70 ، 50 و 30 میلیون ریال به اضافه ی هدایای غیر نقدی ، و در مرحله کشوری به 3 نفر برتر به ترتیب 100 ، 70 و 50 میلیون ریال به همراه هدایای غیر نقدی مناسب از جمله دریافت وام خود اشتغالی، اولویت در استخدام سازمان ها و .... تعلق خواهد گرفت ..

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه بایستی همه مسئولان و رابطان آموزش در سراسر استان اطلاع رسانی مناسبی برای کارکنان وظیفه داشته باشند و نسبت به ترغیب آنان برای حضور در این مسابقات اقدام کنند، افزود: از تمامی سربازان عزیز درخواست داریم تا این فرصت را مغتنم شمرده و با حضور در این مسابقات ، بتوانند از هدایای آن استفاده نمایند .
46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان