تام کروز بدلکار اختتامیه المپیک شد

تام کروز ستاره هالیوودی قرار است به عنوان بخشی از مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در مراسم اختتامیه المپیک پاریس که در تاریخ 11 آگوست برگزار می‌شود، تام کروز ستاره فیلم‌های اکشن هالیوودی از طریق یک ویدئوی از پیش ضبط شده در پاریس و لس‌انجلس (میزبان المپیک 2028) حضور خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، تام کروز 62 ساله سینما قرار است به عنوان بخشی از پخش تلویزیونی مراسم اختتامیه از پشت بام ورزشگاه ملی فرانسه (استاددو فرانس) به پائین سقوط کند.

بر اساس گزارش‌ گاردین، پخش زنده مراسم اختتامیه پس از آن به فیلم‌های از پیش ضبط‌شده از تام کروز در خیابان‌های پاریس با موتور سیکلت و سپس در هواپیمای به سوی کالیفرنیا ادامه می‌یابد، در حالی که او همواره پرچم المپیک را در دست گرفته و در انتها نیز به تپه معروف هالیوود می‌رسد.

کروز از آغاز سال جدید مشغول فیلمبرداری قسمت جدید فیلم «ماموریت غیرممکن» در لندن و پاریس بوده است.

گفته می‌شود که خود این بازیگر به کمیته بین‌المللی المپیک، پیشنهاد ساخت این ویدئوها را داده است. تام کروز پیش از این در سال 2004 نیز در حمل مشعل المپیک آتن حضور یافته بود.

فیلم «ماموریت غیرممکن: روزشمارمرگ قسمت دوم» به کارگردانی کریستوفر مک کواری در ماه می 2025 اکران خواهد شد.

قسمت قبلی این سری فیلم با عنوان «ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ قسمت اول» را هم مک کواری کارگردانی کرد که درست قبل از دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» در سینماها به نمایش درآمد. علیرغم نقدهای مثبت، این فیلم با 567 میلیون دلار در سطح جهانی کمتر از انتظارات فروخت. قسمت جدید و هشتم این فیلم قرار است با یک عنوان جدید راهی سینماها شود و داستان آن نیز دنباله وقایع «روزشمار مرگ قسمت اول» خواهد بود. 

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان